Всім сучасним людям властиве бажання здійснювати покупки. Багато хто ще з більшою охотою розлучається з грошима, коли бачить рекламу про привабливі знижки й розпродажі. Однак варто враховувати, що не завжди вартість, зазначена на цінниках, по-справжньому вигідна.
У даній статті ми розглянемо, як визначити, чи не обманює вас продавець приємним словом «акція».
З недавнього часу популярним методом залучення покупців стали промокоди, флаєри та різні купони. Так компанії привертають до себе увагу, й отримують не тільки задоволених клієнтів, але ще і безкоштовну рекламу від них.
Існують 3 види акційних сертифікатів:
Зазвичай такі акції проводяться в салонах краси, туристичних компаніях, приватних медичних центрах, піцеріях, кафе, які тільки починають роботу.
Сумлінні підприємці намагаються підтримувати репутацію на належному рівні та надають по-справжньому якісні товари й послуги за прийнятними цінами. Однак так відбувається далеко не завжди.
Нерідко бувають випадки, коли вартість подальшого придбання у таких організаціях збільшується на 200-300%.
Або ж заявлена якість за пільговою ціною не відповідає дійсності. Якщо магазин планує довгострокову роботу, то подібні методи для нього неприпустимі.
Як показує досвід, невдоволений покупець поширює інформацію в своєму оточенні в 5 разів швидше, ніж задоволений.
Розуміючи психологію поведінки населення, продавці та маркетологи іноді використовують методи збільшення обсягів продажів, вводячи при цьому людей в оману.
Розраховуючи на вигідну покупку, замість неї людина отримує:
Тому нерідко бувають випадки, коли, сплативши продукт або послугу, люди страждають від шахрайських планів продавців.
Замість того, щоб створити компанію та найняти професіоналів, спритні підприємці-початківці іноді спочатку подають оголошення про надання своїх послуг.
І лише після отримання кількох заявок від потенційних клієнтів вони в терміновому порядку починають підбирати персонал, причому не завжди кваліфікований. А страждають від цього люди, охочі заощадити.
Напевно ви помічали оголошення про максимальні знижки. Складно утриматися від розпродажу з дисконтом в 80%. Проте варто враховувати, що власники бізнесу тільки в крайньому випадку готові віддати товар нижче собівартості.
Обман може полягати в тому, що продавець вказує початкову ціну в 2-3 рази вище фактичної.
Цей метод широко використовується в Мережі. Клієнту складно відрізнити оригінальний виріб від його аналога по зображенню та навіть відео. Тому він може опам’ятатися тільки після отримання посилки або ж зовсім виявитися в незручній ситуації, замовивши подарунок близькій людині.
Дуже часто на рекламних листівках та банерах присутня уточнююча інформація, написана настільки маленькими буквами, що навіть зі 100% -вим зором її неможливо помітити, не кажучи вже про те, щоб прочитати.
Тільки перед оформленням замовлення або вже здійснюючи оплату, покупець може дізнатися про додаткові умови акції.
Щоб не потрапити в руки недобросовісних продавців, достатньо виконувати прості дії, які дозволять зберегти гроші та купувати товари вигідно:
Таким чином, уважно вивчаючи інформацію та проявляючи ощадливість до власних коштів, ви зможете уникнути уявних акцій та маркетингових хитрощів.
Бажаємо вам тільки приємних покупок зі справжньою вигодою та економією!