Кількість щотижневих користувачів Tik-Tok — понад 40 млн. Цей додаток — один з найпопулярніших у світі: його завантажили вже 2 млрд разів. Тому відповідь на питання, чи можна монетизувати Тік Ток, очевидна: звичайно! Не гірше, ніж інші соціальні мережі. Сьогодні ми розповімо, як заробляти в Тік Ток: підготували для вас докладну інструкцію.
В Tik-Tok немає офіційної партнерської програми, як в YouTube. Це означає, що вам не платитимуть за перегляди. Раніше існувала партнерка неофіційна: блогери підписували контракт з соцмережею, й отримували бонуси за перегляди. Бонуси можна було перевести в реальні гроші. З січня 2020 року така можливість зникла. Чи буде вона в майбутньому? Офіційних анонсів немає.
Особливості монетизації аккаунта Тік-Ток:
Нюансів багато. Швидко стати блогером-мільйонником не вийде. Але заробіток з Тік Тока можливий: ми зібрали найдієвіші (й ефективні!) способи монетизації.
Якщо ви всерйоз вирішили монетизувати свій профіль в Тік-Току, то у нас хороші новини: на вас чекає безкоштовне охоплення відео, будь-який ваш ролик може потрапити в рекомендації, а знайти цікаві ідеї та інтерпретувати їх під себе можна просто за популярними хештегами. Придумувати щось нереальне не доведеться. Нижче — найкращі способи, як заробляти гроші в Тік-Ток.
Реклама — основний спосіб монетизації на будь-якому майданчику. Тік Ток тут не став винятком. Працює це просто: ви рекламуєте інших блогерів у своєму профілі. Блогер нарощує аудиторію, ви отримуєте оплату. Формат реклами може бути різним: від згадки в прямому ефірі до історії з посиланням. Одноразовим або багаторазовим. Ви працюєте або за готовим шаблоном, який надає вам замовник, або імпровізуєте: все залежить від конкретної ситуації.
Рекомендуємо починати продажі реклами при наявності 10000+ підписників.
Конкретних обмежень по кількості прямої реклами, яку ви можете публікувати в своєму акаунті, немає. Але варто обмежитися 5-10 оголошеннями на місяць. Будемо чесними: аудиторія не любить рекламу та втомлюється від неї. Відписки — не той варіант, який ми хочемо отримати.
Скільки можна заробити: все залежить від кількості підписників та рекламної ніші. Стартова ціна — від 500 грн за одноразову рекомендацію. На початкових етапах, реклама може надаватися за бартером: ви рекламуєте блогера-початківця, а він — вас. Непоганий спосіб наростити аудиторію.
Перевага прямої реклами — в тому, що тут немає верхнього порогу по заробітку. Чим більше у вас підписників та вища конверсія — тим більше можна заробити.
Варіант не для новачка: бренди пропонують співпрацю блогерам з солідною аудиторією та популярним аккаунтом. Все це відбувається за офіційним договором: на рік, два або більше.
Хто такий амбасадор бренду? Це людина, яка офіційно представляє ту чи іншу компанію в соцмережах. У нашому випадку, в Тік Ток. Це означає, що в ваших відео та прямих ефірах з'являються товари бренду, ви використовуєте тематичні хештеги, берете участь в промоакціях.
Амбасадор не займається прямими продажами. Ваше головне завдання — привернути увагу до бренду, підвищити лояльність аудиторії.
У співпраці з блогерами зацікавлені навіть великі компанії. Наприклад, Coca-Cola. Згадаймо рекламну кампанію напою "Sprite". За допомогою 37 блогерів-амбасадорів бренд запустив хештег #свежийответ. Відео за тегом стали вірусними та допомогли компанії збільшити продажі.
Скільки можна заробити: пряма співпраця з брендами — один з найбільш прибуткових способів монетизації Тік Ток. Залежно від популярності аккаунта та індивідуальних умов, щомісячна оплата варіюється від 300 до 2000 доларів й більше.
Крім заробітку, амбасадорство — це величезна кількість інших вигод. Ви можете отримувати персональні купони на знижку, безкоштовну продукцію бренду, а також першим тестувати новинки.
Як стати амбасадором? Стандартно, бренди самі шукають блогерів, з якими хотіли б працювати, й рідко розглядають вхідні запити. Тому працюйте над особистим брендом, розвивайте профіль та нарощуйте аудиторію. А якщо дуже вже хочеться — складіть список брендів, з якими ви хотіли б співпрацювати, й відправте їм свою пропозицію.
Ви можете монетизувати свої навички психолога чи юриста, стоматолога чи кондитера. У Тік-Ток є ще вільні ніші, які допоможуть вам заробити. Діліться у відеороликах корисними рекомендаціями, новинами, експерними думками. Наприклад, якщо ви печете торти на замовлення, покажіть аудиторії частину процесу, розкажіть, як вибираєте продукти, поділіться лайфхаками по оздобленню виробів. Не забудьте запросити глядачів на свою сторінку в Instagram, де вони зможуть поставити вам конкретні питання, зробити замовлення, придбати курс і т.д. Тік-Ток — ідеальна соцмережа для просування інфобізнесу.
Заробіток на прямих ефірах доступний для користувачів з 1000+ підписників. Тут є два варіанти монетизації: реклама товарів/послуг під час прямої трансляції або заробіток на монетах. Зараз пояснимо.
Перший варіант схожий з рекламою в профілі. Єдина відмінність полягає в форматі подачі.
Як це працює на практиці: ви проводите ефір на тему, яка відповідає рекламованому товарові. У процесі трансляції демонструєте товар та робите його огляд, або згадуєте його будь-яким іншим способом. Це залежить від запиту рекламодавця.
Скільки можна заробити: за рекламу в прямому ефірі платять від 1000 грн (в середньому). Чим краща статистика в вашому профілі — тим вищі розцінки.
Другий спосіб — заробіток на монетах — унікальний для Тік Тока. Під час прямої трансляції глядачі можуть купувати стікери за монети й дарувати їх блогеру. Блогер отримує 80% від вартості стікера собі на баланс. А потім — може вивести реальні гроші.
Скільки можна заробити: мінімальний поріг для виведення — 10 доларів. 100 монет коштують 1 долар, 1 стікер — в середньому, 10 монет. Тому ваш заробіток безпосередньо залежить від кількості подарованих стікерів.
Рекордсмен по заробітку на прямих ефірах Тік Ток — китаєць на ім'я Мен Лей. Він заробив близько 167 000 $, проводячи ігровий стрім.
Тут все просто: знімайте рекламу по темі замовника (огляд товару, відгук на послугу й так далі). Вам можуть надати конкретний шаблон/текст. Або ж залишити подачу на ваш розсуд. Єдина складність тут — пошук рекламодавців.
Якщо у вас — розкручений профіль (є хоча б 10К підписників), то рекламодавці знайдуться самі. Запити на рекламу від зацікавлених компаній будуть надходити вам в особисті повідомлення: просто відфільтровуйте невідповідні заявки.
Мало підписників? Не проблема. Розмістіть пропозицію своїх послуг на біржах реклами або в тематичних групах (вони є в тому ж ВК). Цей спосіб чудово підходить для пошуку перших заявок. Так, спочатку співпраця не буде приносити мільйони. Але всьому свій час.
Скільки можна заробити: все залежить від кількості підписників та рекламної ніші. Середній ціновий діапазон — 300-5000 грн за відео. У зарубіжних тіктокерів ставки вищі: 2000-5000$ за мільйон переглядів.
Як і у випадку з рекламою інших блогерів у вашому профілі, не переборщіть з кількістю рекламних відео. 5-10 постів на місяць буде цілком достатньо. Якщо ви робите і рекламу блогерів, і рекламу товарів/послуг, то в 5-10 рекламних постів повинні входити обидва варіанти.
Часто компанії та бренди пропонують регулярну співпрацю блогерам, у яких одного разу купили рекламу (якщо результат їх влаштував). Наприклад, вам можуть запропонувати щомісячне розміщення реклами. А в ідеальному випадку, ви станете амбасадором бренду.
Партнерські, або ж реферальні програми працюють дуже просто: ви приводите компанії клієнта, а вона — платить вам гроші. Наприклад, ви — б'юті-блогер, а компанія, яка до вас звернулася, продає косметику. Беручи участь в партнерській програмі, ви можете знімати відео на тему краси, огляди косметичних продуктів або робити макіяж певними засобами, пропонуючи підписникам перейти на сайт рекламодавця за реферальним посиланням. Гроші нараховуються за кожного клієнта, який приходить від вас.
Реферальні програми бувають різними. Хтось платить % за просування товару або послуги, хтось — інфопродукта. У деяких випадках, ви отримуєте винагороду за скачування програми або реєстрацію на сайті за вашим посиланням.
Скільки можна заробити: по-різному. Кожна компанія або CPA-мережа встановлює певний відсоток. Новачкам часто платять менше, але в процесі співпраці % зростає.
Де шукати партнерські програми:
І найпростіший спосіб — вбийте в пошуковику "партнерські програми для Тік Тік". Вам точно вдасться вибрати що-небудь оптимальне.
До блогерів з великою кількістю підписників компанії часто звертаються самі. Тому якщо у вас — розкручений профіль, й ваші відео регулярно потрапляють в рекомендації, стежте за вхідними заявками.
Вмієте монтувати відео, обробляти фото або красиво малюєте? Чудово! Запропонуйте свої послуги іншим тіктокерам: з часом, на цьому можна непогано заробити. Альтернативний варіант — просування послуг фрілансерів через Тік Ток. Ваша нагорода — % від кожного замовлення.
Тік Ток підходить також для продажу товарів: від хенд-мейду до косметики. Але не варто продавати "в лоб": використовуйте свій товар у кадрі, знімаючи трендові відео та беручи участь в челенджах.
Скільки можна заробити: залежить від ніші. Радує те, що верхнього порогу тут немає. Згодом, продаж власних товарів/послуг через соцмережу може стати постійною зайнятістю або непоганим бонусом до заробітку.
Челенджі влаштовують бренди, щоб збільшити популярність своїх продуктів. Щоб розповісти про челенджі великій кількості користувачів, компанії звертаються за допомогою до блогерів. Звичайно, для того, щоб звернулися і до вас теж — потрібно мати хоча б 10000 підписників. За один відеоролик із хештегом челенджу можна отримати 4000-5000 гривень.
Або ж виконання завдань через спеціальні ресурси. Завдання бувають різними: наприклад, подивитися відео до кінця, поставити лайк або написати коментар.
Декілька сервісів для заробітку в Тік Ток:
Скільки можна заробити: насправді, не більше декількох сотень гривень. Робота на сервісах більше підходить студентам та школярам: вона не має багато спільного з серйозною монетизацією.
Багато музикантів замовляють у блогерів відеоролики зі своїми піснями. Це означає, що ви зможете отримувати дохід, просуваючи нові треки та допомагаючи їх авторам здобувати популярність. Якщо пісня стане вірусною – ви отримаєте хороший дохід, а замовник швидко стане відомим. Не забувайте, що Tik-Tok це музична соцмережа та успіх відеоролика багато в чому залежить від правильно підібраної композиції. Вибрати трек можна з бібліотеки застосунку, а можна використати оригінальний звук.
Чи варто монетизувати Тік-Ток? Так, якщо вам подобається ця соцмережа та ви готові вкладати час, сили й ідеї в контент. Заробити тут трохи простіше, ніж в перенасиченому блогерами Інстаграм: багато ніш поки залишаються вільними. Але, будь ласка, не потрібно вдаватися до накруток та інших методів "швидкої монетизації": так ви нічого не заробите, а ваш аккаунт отримає всі шанси потрапити в тіньовий бан.
Можна поєднувати декілька способів монетизації. Особливо, на старті. А згодом — просувати себе як експерта, створюючи особистий бренд. Це не найшвидший спосіб, але однозначно найефективніший. Бажаємо успіхів!