Рекламні розсилки від МФО бувають дуже нав'язливими і часто дратують позичальників. Звідки кредитори беруть контакти, як відмовитися від листів з рекламою і в яких випадках розсилка буває корисною? Відповіді — прямо зараз в нашому блозі на Miloan.ua.
"Звідки у цієї компанії взявся мій номер телефону і пошта?" — часто запитують позичальники, отримуючи чергове повідомлення з розсилки.
То де ж МФО беруть контакти користувачів? Відповідь проста: користувачі самі їх залишають під час подачі заявки на кредит і дають згоду на обробку, зберігання і використання персональних даних.
Давайте згадаємо, як проходить процедура оформлення мікрокредиту.
Договір на обробку персональних даних обов'язково потрібно читати, тому що саме там написано, як компанія буде використовувати надану вами інформацію.
А тепер про розсилку. Найчастіше галочка навпроти цього пункту ставиться автоматично. Але якщо позичальник її не знімає, значить він погоджується з тим, що компанія буде періодично надсилати йому листи і СМС з новинами і кредитними пропозиціями.
Рекламна розсилка — надсилання повідомлень одночасно великій кількості споживачів в маркетингових цілях. Крім МФО, її можуть здійснювати онлайн-магазини, банки та інші ресурси, послугами яких ви користуєтеся або користувалися в минулому. При цьому пам'ятайте, що жодна з організацій не має права передавати ваші дані третім особам. Про це, як правило, повідомляється в документі "Політика конфіденційності" (теж потрібно читати).
Іноді буває так, що людина подає заявку не безпосередньо в МФО а через сервіс-агрегатор, який самостійно відправляє заявки в кредитні компанії. Подібна послуга може бути платною, але з нею ймовірність отримати вигідну позику зростає. Сервіс автоматично шукає кредитні пропозиції під потреби користувача, відправляє запити, в результаті чого одна або кілька компаній дають позитивні відповіді. Тоді вже позичальник сам обирає, з якою МФО йому співпрацювати.
Що стосується контактних даних, то з сайта-агрегатора вони разом із заявкою подорожують по різних компаніях. Навіть якщо кілька МФО не схвалять кредит, інформація про позичальника все одно залишиться у них в базі і в подальшому людина може отримувати рекламну розсилку від цих компаній.
Щоб не опинитися в такій ситуації, потрібно подавати заявку в конкретну компанію. Але вибір завжди за вами.
Якщо вже так сталося і ви стали одержувачем рекламної розсилки, не переживайте. Від неї завжди можна відмовитися. Ось невелика інструкція, яка допоможе вам це зробити.
Цих кроків буде достатньо, щоб позбутися від набридливої реклами. Якщо на сайті немає адреси електронної пошти, пишіть в Мессенджер або в Вайбер. Можна скористатися формою для відправки повідомлень або онлайн-чатом.
Як би дивно це не звучало, але рекламна розсилка насправді приносить позичальникові більше користі, ніж шкоди і ось чому:
У чому "плюс" відмови від рекламної розсилки? Тільки в тому, що ваш телефон буде мовчати. Це звільнить вас від дзвінків і СМС від кредитора.
Мілоан за те, щоб користування кредитом доставляло позичальникам тільки позитивні враження. Якщо реклама вас дратує — відмовтеся від неї за нашою інструкцією.