Служба турботи

(09:00 - 20:00)
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
УВІЙТИ
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
  • Про нас
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
  • Особливості кредитування
    • Як отримати кредит
    • Пролонгація
    • Як отримати промокод
    • Ідентифікація через BankID НБУ
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Мілоан
    • Як користуватись кредитом Miloan
    • Як отримати кредит
    • Пролонгація
    • Як отримати промокод
    • Ідентифікація через BankID НБУ
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Мілоан
    • Як користуватись кредитом Miloan
  • Як погасити кредит
    • З особистого кабінету
    • Без входу до особистого кабінету
    • Через Приват24
    • Через термінал Приватбанку
    • Через термінал EasyPay
    • Через сайт EasyPay
    • З особистого кабінету
    • Без входу до особистого кабінету
    • Через Приват24
    • Через термінал Приватбанку
    • Через термінал EasyPay
    • Через сайт EasyPay
  • Допомога
  • Блог
  • Акції
  • Контакти

Служба турботи

(09:00 - 20:00)

© 2016 - 2025 ТОВ «Мілоан»

  1. Miloan
  2. Часті запитання при отриманні кредитів ᐉ Miloan

Популярні питання

    • Хто може одержати перший кредит в Miloan?

      Кредит може отримати громадянин України віком від 18 до 70 років.

    • Що потрібно для оформлення заявки на кредит?

      Для оформлення кредитної заявки потрібно:
      1. прорахувати суму і термін кредиту за допомогою зручного калькулятора;
      2. вказати особисті дані та підписати електронний договір
      3. після виконання усіх цих дій, Ви отримуєте гроші на свою банківську картку.

    • Які документи потрібні для отримання кредиту?

      Для отримання кредиту Вам буде потрібен паспорт громадянина України та ідентифікаційний номер.

    • Як я можу зрозуміти, що мій кредит схвалено?

      На Ваш контактний номер телефону надійде сповіщення про статус заявки, також Ви отримаєте E-mail з кредитним договором. Після схвалення заявки можна буде переходити до підписання електронного договору у Вашому особистому кабінеті та до отримання грошових коштів.

    • Яка сума доступна для першого кредиту і який термін її погашення?

      При першому кредитуванні можна отримати на карту до 15 000 гривень з терміном погашення до 360 днів. Максимальна сума для повторного кредиту 25 000 гривень.

    • Що таке фотоідентифікація та як її пройти?

      Наш сервіс запитує Вашу персональну фотографію для того, щоб ідентифікувати особу та запобігти виникненню шахрайських операцій, які можуть проробляти треті особи за допомогою Ваших документів. Це можна зробити прямо на нашому сайті, під час заповнення заявки на кредит. У верхній частині екрана Ви побачите розділ "Ідентифікація з фото". Подальші дії детально описані за посиланням:

      Ідентифікація з фото

    • Як оформлюється кредитна угода?

      Кредитний договір пропонується у процесі оформлення кредиту для електронного підпису. Складається кредитний договір з декількох основних пунктів, які висвітлюють умови даної угоди, терміни погашення, а також права та обов'язки кредитора й позичальника.

    • Чи можу я скасувати свою заявку?

      Скасувати заявку можна тільки в процесі її оформлення. Позичальник має право відмовитися від договору про споживчий кредит письмовим зверненням не пізніше 14 днів з моменту підписання договору. Розірвати договір можна тільки з поверненням одержаних кредитних коштів та сплатою комісії за надання кредиту у повному обсязі, комісію за обслуговування кредиту в нарахованій частині та процентів за період з дня одержання коштів до дня їх повернення.

    • Чи може одна людина отримати відразу кілька позик?

      Більше однієї позики в компанії Miloan взяти не можна. Наступний кредит буде доступний тільки після погашення поточного.

    • Чи можу я отримати позику з поганою кредитною історією?

      Miloan знаходить індивідуальний підхід до кожного клієнта і намагається, щоб кредитування було доступним для будь-якої людини. Навіть якщо Ви маєте погану кредитну історію в банку, то можете розраховувати на отримання позички в нашій компанії.

    • Які причини є вагомими для відмови в отриманні кредиту?

      Найчастіше відмова приходить людям, що не підходять за віком при користуванні послугами компанії вперше (молодше 18 або старше 70 років), а також тим, хто допустив якусь помилку. Негативне рішення також виноситься за наявністю множинних прострочених кредитних заборгованостей у нашій компанії або ж в інших організаціях.

    • На які цілі видаються кредити?

      Ми видаємо кредити на будь-які цілі.

    • Чи можу я отримати позику, якщо вже маю кредит в іншій компанії?

      Якщо Ви не маєте великих заборгованостей по кредиту, то можете отримати позику на нашому сайті на обумовлений термін і суму, маючи кредит в іншій компанії.

    • Як оформити заявку на отримання повторного кредиту?

      Після оплати поточної заборгованості, Ви зможете оформити наступну позику всього за декілька кліків. З кожною наступною позикою сума може збільшуватися, а постійних клієнтів чекають приємні бонуси та акції.

    • Через який час можна подати повторну заявку?

      Повторну заявку можна відправити відразу ж після погашення поточної заборгованості. У разі відмови за кредитом, дата можливої ​​повторної заявки на кредит розраховується індивідуально. Можна додати електронну пошту в особистому кабінеті, щоб отримати лист з датою.

    • Скільки часу йде на оформлення кредиту?

      На весь процес, від моменту входу на сайт і до отримання грошей на картку, Ви витратите не більше 20 хвилин.

    • Які акції стабільно діють для постійних клієнтів?

      Зараз на нашому сайті діє система лояльності для постійних клієнтів: Ви оформлюєте онлайн кредит Мілоан, вчасно його погашаєте і при повторній позиці Вам буде доступна велика сума. Також ми пропонуємо індивідуальні промокоди. Детальніше про знижки Мілоан читайте тут.

    • Що таке промокод?

      Промокод — це спеціальний код, який надає компанія через акційні пропозиції та індивідуальні розсилки для своїх клієнтів.

      Детальніше про промокоди Мілоан

    • Я ввів промокод у поле, а система його не розпізнає. Що робити?

      У такому випадку, зверніть увагу на термін закінчення дії промокоду або правильність його написання. Якщо промокод дійсний і введений правильно, зверніться у форму зворотного зв'язку в розділі Контакти.

    • Як авторизуватися на сайті з BankID?

      Для авторизації на сайті за допомогою BankID НБУ, оберіть суму і термін на калькуляторі, перейдіть в форму заявки, натисніть на кнопку "Авторизуватись за допомогою BankID", на сайті BankID виберіть банк, клієнтом якого Ви є, авторизуйтесь та дочекайтеся повернення на заявку клієнта на нашому сайті.

      Детальніше про авторизацію тут.

    • Чи можу я не виконувати умови електронного договору? Наскільки він є законним?

      Електронний договір прирівнюється до звичайного паперового договору з мокрою печаткою і має точно таку ж юридичну силу. Детальніше дана інформація описана на офіційному сайті НБУ за посиланням.

    • Навіщо мені включати геолокацію? Та що робити, якщо я випадково заборонив доступ?

      Обов’язкова геолокація на Мілоан при отриманні кредиту – це можливість прискорити процедуру отримання кредиту.

      Що робити, якщо Ви випадково заборонили доступ до геолокації – читайте тут.

    • Як отримати знижку на кредит Miloan?

      Знижку на кредит можна отримати за допомогою промокоду. Промокод — це спеціальний код, який надає компанія через акційні пропозиції та індивідуальні розсилки для своїх клієнтів. Читайте детальніше про промокоди Miloan тут.

    • Яким чином можна погасити кредит?

      Заборгованість можна погасити одним з наступних способів:
      1. Через особистий кабінет за допомогою банківської картки;
      2. Карткою без входу до особистого кабінету;
      3. У терміналах ПриватБанку або через сервіс Приват24;
      4. За допомогою терміналів Easypay.

      Детальніше про погашення

    • Чи можна погасити кредит, зробивши переказ грошей з іншої банківської картки?

      Так, оплатити кредит можна будь-якою банківською карткою. Головне знати номер картки, термін її дії та CVV-код. Також потрібно мати доступ до SMS-повідомлень, які будуть потрібні для підтвердження платежу.

      Сплатити зараз

    • Чи можна погасити кредит достроково?

      У будь-який час Ви можете погасити кредит достроково у повній сумі або частково. Проценти нараховуються щоденно на фактичний залишок кредиту, тому у разі дострокового погашення ви сплатите менше процентів за користування кредитом, ніж було передбачено початковими умовами.

      Ніяких додаткових комісій за дострокове погашення кредиту з боку ТОВ «Мілоан» не стягується.

      При сплаті кредиту через особистий кабінет на нашому сайті існує обмеження у вигляді мінімальної суми платежу - 10 грн., яке встановлюється платіжним сервісом.

      З приводу цього, якщо залишок заборгованості по кредиту складає менше 20 грн., Ви не можете здійснити частковий платіж, а маєте сплатити всю суму кредиту, що залишилася.

    • Чи є конкретно встановлені дати погашення кредиту?

      Дати та умови погашення кредиту зазначені в кредитному договорі. 

    • Які дії робить компанія, якщо я не сплачу кредит вчасно?

      Спочатку ми йдемо назустріч клієнтам та намагаємося з'ясувати причину несплати самостійно, а також допомогти вирішити дане питання. При відсутності реакції клієнта вже досить тривалий час, кредитне зобов'язання передається колекторам.

    • Чи можна отримати відстрочку по кредиту при наявності підтверджених форс-мажорних ситуацій?

      Для уточнення порядку дій конкретно у Вашому випадку,  зверніться у форму зворотного зв'язку в розділі Контакти або на пошту info@miloan.ua. У повідомленні вкажіть свої контактні дані, суть ситуації та можливі деталі, які допоможуть нам у розв’язуванні питання.

    • Чи можна мені отримати новий кредит, не погасивши старий?

      Оформлення нової кредитної позики можливе лише при погашенні попередньої.

    • Чи можна продовжити термін кредиту?

      При подачі заявки Ви вибираєте бажаний строк першого розрахункового періоду від 3 до 30 днів, та кредитний договір оформлюється відразу на термін від 333 до 360 днів з графіком періодичного погашення кредиту частинами. Якщо не погасите повністю кредит у вибраний Вами термін, то зможете продовжувати користуватись позикою, погашаючи її маленькими частинами відповідно до свого графіка платежів. У будь-який момент Ви можете повністю погасити заборгованість.

    • Навіщо потрібен особистий кабінет?

      Miloan надає зручний інтерфейс особистого кабінету, який є Вашою персональною сторінкою на сайті та допомагає переглянути поточний стан кредитної заборгованості та суму нарахованих процентів. Ви можете отримати повторний кредит або погасити поточний кредит.

    • Чи обов'язково вводити номер телефону при реєстрації?

      Так, перевірка контактів — це один з етапів верифікації даних. Крім того, на мобільний телефон відправляється рішення по кредитній заявці, а у разі прострочення - повідомлення з проханням погасити кредит.

    • Не працює вхід до особистого кабінету, видає системну помилку. Як вирішити проблему?

      Оновити сторінку (також може допомогти комбінація Ctlr + F5). Якщо цей крок не дав результатів, то можна спробувати зайти на сайт через 3-5 хвилин. Наші фахівці відразу ж виявляють усі виникаючі проблеми та вирішують їх у рекордно короткі терміни.

    • Довго чекаю відповіді оператора з приводу рішення по кредиту.

      Оновіть форму заявки. Можливо, SMS-повідомлення не дійшло через технічні складнощі. Форма заявки після оновлення дозволить перейти до наступної стадії оформлення позики. Також Ви можете зателефонувати за номером 044 337 36 67 з 9 до 20.

    • Повідомлення про рішення по кредиту приходить в смс або по дзвінку?

      Повідомлення приходить у вигляді SMS та на електронну пошту, якщо Ви її додали, після чого Вам потрібно погодитися з умовами договору і протягом 15 хвилин гроші будуть зараховані на Вашу банківську карту.

    • Як змінити номер телефону в Miloan?

      Для того, щоб змінити номер телефону, Вам потрібно перейти за посиланням та скористатися формою зміни номера: https://miloan.ua/change-phone

      До форми потрібно прикріпити свіже фото з паспортом в руках.

    • Як зв'язатися з компанією Miloan?

      Зв'язатися з нашою компанією можна, написавши в форму зворотного зв'язку в розділі Контакти, зателефонувавши по телефону +380443373667 або написавши на пошту info@miloan.ua

    • Як подати скаргу/пропозицію в Miloan?

      Скарги споживачів приймаються згідно “Порядку розгляду звернень” (детальніше за посиланням). Свої пропозиції Ви можете надсилати через форму зворотного зв'язку в розділі Контакти, зателефонувавши за телефоном +380443373667 або написавши на пошту info@miloan.ua з відповідною позначкою в темі листа.

    • Як повідомити про належність до захищеної категорії?

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» (надалі – Закон) повідомлення споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів, майнових поручителів третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію про належність особи до захищеної категорії та копії відповідних підтвердних документів про належність до захищеної категорії, перелік яких визначено в Законі, приймаються: 

      - на адресу місцезнаходження Товариства – 04107, м. Київ, Шевченківський район, вул. Багговутівська, буд. 17-21;

      - на адресу електронної пошти Товариства - info@miloan.ua.

      - за номером телефону +380443373667. 

    • Які гарантії захищеності моїх даних?

      Сервіс Miloan використовує захищені канали зв'язку та сервери. Ми ретельно слідкуємо за збереженням конфіденційності клієнтських даних та їх використанням за цільовим призначенням.

      Ми здійснюємо надання та погашення кредитів онлайн з застосуванням банківських платіжних карток, але при цьому ми не отримуємо та не зберігаємо у нашій базі даних такі важливі параметри ваших карток, як повний номер, дата закінчення дії та CVV код. Ми користуємося послугами зовнішніх сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard та Liqpay ПриватБанку. Такі сервіси мають значно вищий рівень безпеки для можливості обробки повних параметрів платіжних карт та відповідають спеціальному міжнародному стандарту захисту даних PCI DSS.

      При реєстрації картки в особистому кабінеті Ви додаєте параметри картки не на нашому сайті, а на сторінці платіжного сервісу. У нашу систему для можливості проведення операцій від платіжного сервісу потрапляють виключно маска картки (перші шість та останні чотири цифри) та токен картки. Ці дані не є платіжними параметрами картки й, навіть якщо зловмисники зможуть заволодіти цими даними, по них неможливо провести платежі з рахунку картки в інтернеті.

      Ви також маєте пам'ятати, що це Ваш персональний фінансовий сервіс, і зберігати у таємниці від інших осіб дані для входу до Вашого особистого кабінету на цьому сайті.

    • Які карти приймаються?

      Для отримання та сплати кредиту Ви можете додати до особистого кабінету будь-яку активну картку Visa або MasterCard, емітовану українським банком.

      Система запропонує додати картку у процесі оформлення заяви на кредит, якщо Ви подаєте заяву вперше або з інших причин не маєте у кабінеті жодної зареєстрованої та підтвердженої карти.

      Також Ви можете додати карту через форму з переліком карток. Ця форма доступна за вкладкою Мої картки в меню. Одна з карток має бути призначена основною. На цю картку здійснюється зарахування коштів при видачі кредиту.

    • Верифікація карти і для чого вона потрібна?

      Верифікація картки - це спосіб підтвердити, що карта активна та належить Вам.

      Можливі два варіанти перевірки з блокуванням від 0 - 1 грн. Ця сума обов'язково повинна бути на рахунку!

      1. На карті буде заблоковано 1 грн. Призначення платежу буде містити код, який Ви маєте ввести на нашому сайті, після чого гроші на Вашому рахунку розблокуються.

      Дізнатися код Ви можете наступними способами:

      • у SMS, якщо Ваш банк надсилає повідомлення про операції за карткою;
      • через інтернет-банк, переглянувши заблоковані на рахунку суми;
      • зателефонувавши до служби підтримки свого банку.

      Код - це шість знаків після зірочки у призначенні платежу: CARD_VERIF_UAH*106QUI.

      Якщо операція верифікації картки проходила з підтвердженням коду через web-віджет (спеціальний інтернет додаток) банку, що випустив картку, то введення коду верифікації - не потрібне. Таке підтвердження вважається достатнім і картку буде просто додано до Вашої заяви та особистого кабінету.

      2. Ви перейдете на сторінку платіжної системи для здійснення верифікаційного платежу. Як правило, до 1 грн. Після верифікації Ви перейдете на наш сайт для подальшого розгляду заяви на кредит, після чого верифікаційний платіж повернеться на Ваш рахунок.

      Ми не отримуємо реквізитів Вашої карти. Після натискання кнопки "Додати карту", Ви перейдете на сторінку сертифікованого платіжного сервісу, а після виконання платежу повернетеся на наш сайт.

    • Чи можна використати карту іншої людини?

      Умовами кредитування Miloan дозволено використання тільки своєї картки для отримання позики. Якщо Ви отримаєте кредит на чужу картку, то в разі невиконання кредитних зобов'язань такий вчинок буде розцінюватися як шахрайська дія. Це може призвести до кримінальної відповідальності.

      Тому наполегливо рекомендуємо використовувати для отримання кредиту тільки випущені безпосередньо Вам платіжні картки.

    • Чи можу я надати дані карти, що належить моїм найближчим родичам?

      Ні, навіть найближчі родичі не можуть нести відповідальність за Ваші кредитні зобов'язання. Ви вносите до анкети виключно свої особисті дані, а дані родичів заповнюються лише для того, щоб зв'язатися з Вами у разі виникнення форс-мажорних ситуацій.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Служба турботи

    Свідоцтво ІК №176 про реєстрацію фінансової установи, видане Нацкомфінпослуг 14.07.2016 р. Всі документи доступні за посиланням
    • Про Miloan
    • Калькулятор кредиту
    • Особливості кредитування
    • Як погасити кредит
    • Допомога
    • Акції
    • Блог

    Завантажте застосунок

    © 2016 - 2025 ТОВ «Мілоан»

    Онлайн чат