• Все
  • Отримання кредиту
  • Погашення кредиту
  • Пролонгація кредиту
  • Технічні запитання
  • Карти та безпека
  • Що потрібно для оформлення заявки на кредит?

    Для оформлення кредитної заявки вам потрібно прорахувати суму і термін кредиту за допомогою зручного калькулятора, заповнити коротку форму заявки своїми даними та підписати електронний договір. Після виконання усіх цих дій, ви отримуєте гроші на свою банківську картку.

  • Які документи потрібні для отримання кредиту?

    Для отримання кредиту вам буде потрібен паспорт громадянина України та ідентифікаційний номер.

  • Які довідки необхідні і чи є необхідність у довідці про доходи?

    Отримати кредит у Miloan можна без довідок про доходи та зайвих зборів документів, тільки при наявності заповненої форми заявки та документів, що засвідчують особу.

  • Як я можу зрозуміти, що мій кредит схвалено?

    На ваш контактний номер телефону надійде сповіщення про статус вашої заявки, також ви отримаєте e-mail з кредитним договором. Після схвалення заявки можна буде переходити до підписання електронного договору у вашому особистому кабінеті та до отримання грошових коштів.

  • Яка сума доступна для першого кредиту і який термін її погашення?

    При першому кредитуванні можна отримати на карту до 5000 гривень з терміном погашення до 30 днів. Далі сума збільшиться до 12000 гривень.

  • Для чого сервіс запитує мою фотографію та фотографію мого паспорта?

    Наш сервіс запитує вашу персональну фотографію для того, щоб ідентифікувати особу та запобігти виникненню шахрайських операцій, які можуть проробляти треті особи за допомогою ваших документів. З тим, як краще зробити фотографію паспорта і себе, ви можете ознайомитися за посиланням:

    Як зробити фото з паспортом?

  • Як оформлюється кредитна угода?

    Кредитний договір пропонується у процесі оформлення кредиту для електронного підпису. Складається кредитний договір з декількох основних пунктів, які висвітлюють умови даної угоди, терміни погашення, а також права та обов'язки кредитора й позичальника.

  • Чи можу я скасувати свою заявку?

    Скасувати заявку можна тільки в процесі її оформлення. Після остаточного оформлення та отримання позики, цей процес вже незворотній.

  • Чи може одна людина отримати відразу кілька позик?

    Більше однієї позики в компанії Miloan взяти не можна. Наступний займ буде доступний тільки після погашення поточного.

  • Чи можу я отримати позику з поганою кредитною історією?

    Miloan знаходить індивідуальний підхід до кожного клієнта і намагається, щоб кредитування було доступним для будь-якої людини. Навіть якщо ви маєте погану кредитну історію в банку, то можете розраховувати на отримання позички в нашій компанії.

  • Які причини є вагомими для відмови в отриманні кредиту?

    Найчастіше відмова приходить людям, що не підходять за віком (молодше 18 або старше 65 років), а також тим, хто допустив якусь помилку. При заповненні форми заявки будьте уважніше ;) Негативне рішення також виноситься за наявністю множинних прострочених кредитних заборгованостей у даній компанії або ж в інших організаціях.

  • На які цілі видаються кредити?

    Ми видаємо кредити на будь-які цілі.

  • Чи можу я отримати позику, якщо вже маю кредит в іншій компанії?

    Якщо ви надаєте підтвердження своєї платоспроможності (усне підтвердження керівництва і т.д.), а також не маєте великих заборгованостей по кредиту, то можете отримати позику на нашому сайті на обумовлений термін і суму, маючи кредит в іншій компанії.

  • Як оформити заявку на отримання повторного кредиту?

    Після оплати поточної заборгованості, ви зможете оформити наступну позику всього за декілька кліків. З кожною наступною позикою сума може збільшуватися, а постійних клієнтів чекають приємні бонуси та акції.

  • Через який час можна подати повторну заявку?

    Повторну заявку можна відправити відразу ж після погашення поточної заборгованості. У разі відмови за кредитом, дата можливої ​​повторної заявки на кредит розраховується індивідуально. Лист з датою прийде на вашу електронну пошту.

  • Скільки часу йде на оформлення кредиту?

    На весь процес, від моменту входу на сайт і до отримання грошей на карту, ви витратите не більше 20 хвилин.

  • Хто може одержати кредит в Miloan?

    Кредит може отримати громадянин України віком від 18 до 65 років.

  • Що таке промо-код?

    Промо-код — це спеціальний код, який надає компанія через акційні пропозиції та індивідуальні розсилки для своїх клієнтів.

    Детальніше про промо-коди Мілоан

  • Я ввів промо-код у поле, а система його не розпізнає. Що робити?

    У такому випадку, зверніть увагу на термін закінчення дії промо-коду або правильність його написання. Якщо промо-код дійсний і введений вірно, зверніться у форму зворотного зв'язку в розділі Контакти.

  • Яким чином можна погасити кредит?

    Можна погасити заборгованість через особистий кабінет за допомогою банківської карти, карткою без входу до особистого кабінету, у терміналах Приватбанку або через сервіс Приват24. 

    Детальніше про погашення

     

  • Чи можна погасити кредит, зробивши переказ грошей з іншої банківської картки?

    Так, оплатити кредит можна будь-якою банківською картою. Головне знати номер карти, термін її дії та CVV-код. Також потрібно мати доступ до смс-повідомлень, які будуть потрібні для підтвердження платежу.

    Оплатить сейчас

     

  • Чи можна погасити кредит достроково?

    У будь який час ви можете погасити кредит достроково у повній сумі або частково. Проценти нараховуються щоденно на фактичний залишок кредиту, тому у разі дострокового погашення ви сплатите менше процентів за користування кредитом, ніж було передбачено початковими умовами.

    Ніяких додаткових комісій за дострокове погашення кредиту з боку ТОВ «Мілоан» не стягується.

    При сплаті кредиту через особистий кабінет на нашому сайті існує обмеження у вигляді мінімальної суми платежу - 10 грн., яке встановлюється платіжним сервісом.

    З приводу цього, якщо залишок заборгованості по кредиту складає менше 20 грн., ви не можете здійснити частковий платіж, а маєте сплатити всю суму кредиту, що залишилася.

  • Чи є конкретно встановлені дати погашення кредиту?

    Дати та умови погашення кредиту зазначені в кредитному договорі. Але не більше 30 днів.

  • Які дії робить компанія, якщо я не сплачу кредит вчасно?

    Спочатку ми йдемо назустріч клієнтам та намагаємося з'ясувати причину несплати самостійно, а також допомогти вирішити дане питання - ми завжди запропонуємо пролонгацію. При відсутності реакції клієнта вже досить тривалий час, кредитне зобов'язання передається колекторам.

  • Чи можна отримати відстрочку по кредиту при наявності підтверджених форс-мажорних ситуацій?

    У нашій компанії можлива пролонгація кредиту на 3, 7 та 15 днів. При цьому ви сплачуєте лише певну фіксовану суму за дні продовження зобов'язання, а погашення всієї суми кредиту буде можливо вже після закінчення даного терміну.

    Детальніше про пролонгацію

     

  • Чи можлива пролонгація кредиту для нових клієнтів?

    Так, послугою пролонгації може скористатися будь-який клієнт компанії Miloan.

    Детальніше про пролонгацію

     

  • Чи можна мені отримати новий кредит, не погасивши старий?

    Оформлення нової кредитної позики можливе лише при погашенні попередньої.

  • Які акції стабільно діють для постійних клієнтів?

    На даний момент на нашому сайті діє система лояльності для постійних клієнтів: ви оформлюєте онлайн кредит Мілоан, вчасно його погашаєте і при повторній позиці вам буде доступна велика сума. Також ми пропонуємо індивідуальні промо-коди, акції з промо-кодами в соц мережах та журналах. Детальніше про промо-коди Мілоан читайте тут.

  • Навіщо потрібен особистий кабінет?

    Miloan надає зручний інтерфейс особистого кабінету, який є вашої персональної сторінкою на сайті та допомагає переглянути поточний стан кредитної заборгованості та суму нарахованих процентів. Ви можете отримати повторний займ, погасити або пролонгувати поточний кредит.

  • Чи обов'язково потрібно підтверджувати імейл та залишати телефон для особистого кабінету?

    Так, це один з етапів верифікації даних і спосіб для отримання інформації по заявкам, а також на випадок прострочення заборгованості.

  • Не можу згадати пароль. Що робити?

    Для початку потрібно перевірити правильність включення розкладки клавіатури. В іншому випадку, при вході є кнопка нагадування пароля, яка допоможе вам змінити пароль на новий. Дана послуга можлива лише за умовою підтвердженої електронної адреси та номер телефону.

  • Не працює вхід до особистого кабінету, видає системну помилку. Як вирішити проблему?

    Оновити сторінку (також може допомогти комбінація Ctlr + F5). Якщо цей крок не дав результатів, то можна спробувати зайти на сайт через 3-5 хвилин. Наші фахівці відразу ж виявляють усі виникаючі проблеми та вирішують їх у рекордно короткі терміни.

  • Довго чекаю відповіді оператора з приводу рішення по кредиту.

    Перевірте електронну пошту або ж поновіть форму заявки. Можливо, лист прийшов на імейл або ж не дійшов у вигляді смс через технічні проблем зі зв'язком. Форма заявки після оновлення дозволить перейти до наступної стадії оформлення позики. Також ви можете зателефонувати за номером 044 337 36 67 з 8 до 20.

  • Повідомлення про рішення по кредиту приходить в смс або по дзвінку?

    Повідомлення приходить у вигляді смс та на електронну пошту, після чого вам потрібно погодитися з умовами договору і протягом 15 хвилин гроші будуть зараховані на вашу банківську карту.

  • Які гарантії захищеності моїх даних?

    Сервіс Miloan використовує захищені канали зв'язку та сервери. Ми ретельно слідкуємо за збереженням конфіденційності клієнтських даних та їх використанням за цільовим призначенням.

    Ми здійснюємо надання та погашення кредитів онлайн з застосуванням банківських платіжних карток, але при цьому ми не отримуємо та не зберігаємо у нашій базі даних такі важливі параметри ваших карток, як повний номер, дата закінчення дії та CVV код. Ми користуємося послугами зовнішніх сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard та Liqpay Приватбанку. Такі сервіси мають значно вищий рівень безпеки для можливості обробки повних параметрів платіжних карт та відповідають спеціальному міжнародному стандарту захисту даних PCI DSS.

    При реєстрації картки в особистому кабінеті ви додаєте параметри вашої карти не на нашому сайті, а на сторінці платіжного сервісу. У нашу систему для можливості проведення операцій від платіжного сервісу потрапляють виключно маска карти (перші шість та останні дві цифри) та токен карти. Ці дані не є платіжними параметрами карти і, навіть якщо зловмисники зможуть заволодіти цими даними, по них неможливо провести платежі з рахунку карти в інтернеті.

    У будь-який момент ви можете видалити реєстраціїю карти з вашого кабінету. Але без наявності хоча б однієї підтвердженої картки ви не зможете отримати кредит.

    Ви також маєте пам'ятати, що це ваш персональний фінансовий сервіс, і зберігати у таємниці від інших осіб логін та пароль для входу до вашого особистого кабінету на цьому сайті.

  • Які карти приймаються?

    Для отримання та сплати кредиту ви можете додати до особистого кабінету будь-яку діючу карту Visa або MasterCard, емітовану українським банком.

    Система запропонує додати карту у процесі оформлення заяви на кредит, якщо ви подаєте заяву вперше або з інших причин не маєте у кабінеті жодної зареєстрованої та підтвердженої карти.

    Також ви можете додати карту через форму з переліком карт. Ця форма доступна за вкладкою Усі карти в меню. Одна з карт має бути призначена основною. На цю карту здійснюється зарахування коштів при видачі кредиту.

  • Верифікація карти і для чого вона потрібна?

    Верифікація картки - це спосіб підтвердити, що карта активна та належить вам.

    Ми запропонуємо зробити на картці операцію з блокування 1 грн. Ця сума має бути на рахунку карти. Призначення платежу буде містити код, який ви маєте ввести на нашому сайті. Таким чином ми переконаємося, що ви маєте доступ до рахунку карти.

    Ми не отримуємо реквізитів вашої карти. Після натискання кнопки "Додати карту", ви перейдете на сторінку сертифікованого платіжного сервісу Liqpay, а після виконання платежу повернетеся на наш сайт для введення коду.

    Дізнатися код ви можете наступними способами:

    • у SMS, якщо ваш банк надсилає повідомлення про операції за карткою;
    • через інтернет-банк, переглянувши заблоковані на рахунку суми;
    • зателефонувавши до служби підтримки свого банку.

    Код - це шість знаків після зірочки у призначенні платежу: CARD_VERIF_UAH*106QUI.

    Після введення коду на нашому сайті, блокування 1 грн. на вашому рахунку скасується.

    Якщо операція верифікації картки проходила з підтвердженням коду через web-віджет (спеціальний інтернет додаток) банку, що випустив картку, то введення коду верифікації - не потрібне. Таке підтвердження вважається достатнім і картку буде просто додано до вашої заяви та особистого кабінету.

  • Чи можна використати карту іншої людини?

    Технічно таке можливо. Але це буде порушенням з вашого боку як умов використання платіжної картки, так і умов отримання кредиту. У разі неповернення кредиту в строк такий вчинок буде мати наслідки не лише передбачені кредитним договором, а й може стати підставою для кримінального переслідування з причини неправомірного використання чужої картки та вчинення навмисних шахрайських дій з метою отримання кредиту.

    Тому наполегливо рекомендуємо використовувати для отримання кредиту тільки випущені безпосередньо вам платіжні картки.

  • Чи можу я надати дані карти, що належить моїм найближчим родичам?

    Ні, навіть найближчі родичі не можуть нести відповідальність за ваші кредитні зобов'язання. Ви вносите до анкети виключно свої особисті дані, а дані родичів заповнюються лише для того, щоб зв'язатися з вами у разі виникнення форс-мажорних ситуацій.