• Усі
  • Отримання кредиту
  • Погашення кредиту
  • Пролонгація кредиту
  • Технічні запитання
  • Карти та безпека
  • Хто може одержати кредит в Miloan?
  • Що потрібно для оформлення заявки на кредит?
  • Які документи потрібні для отримання кредиту?
  • Які довідки необхідні і чи є необхідність у довідці про доходи?
  • Як я можу зрозуміти, що мій кредит схвалено?
  • Яка сума доступна для першого кредиту і який термін її погашення?
  • Для чого сервіс запитує мою фотографію та фотографію мого паспорта?
  • Як оформлюється кредитна угода?
  • Чи можу я скасувати свою заявку?
  • Чи може одна людина отримати відразу кілька позик?
  • Чи можу я отримати позику з поганою кредитною історією?
  • Які причини є вагомими для відмови в отриманні кредиту?
  • На які цілі видаються кредити?
  • Чи можу я отримати позику, якщо вже маю кредит в іншій компанії?
  • Як оформити заявку на отримання повторного кредиту?
  • Через який час можна подати повторну заявку?
  • Скільки часу йде на оформлення кредиту?
  • Що таке промо-код?
  • Я ввів промо-код у поле, а система його не розпізнає. Що робити?
  • Як авторизуватися на сайті з BankID?
  • Чи можу я не виконувати дію електронного договору? Наскільки він є законним?
  • Яким чином можна погасити кредит?
  • Чи можна погасити кредит, зробивши переказ грошей з іншої банківської картки?
  • Чи можна погасити кредит достроково?
  • Чи є конкретно встановлені дати погашення кредиту?
  • Які дії робить компанія, якщо я не сплачу кредит вчасно?
  • Чи можна отримати відстрочку по кредиту при наявності підтверджених форс-мажорних ситуацій?
  • Чи можна мені отримати новий кредит, не погасивши старий?
  • Чи можлива пролонгація кредиту для нових клієнтів?
  • Які акції стабільно діють для постійних клієнтів?
  • Навіщо потрібен особистий кабінет?
  • Чи обов'язково потрібно підтверджувати імейл та залишати телефон для особистого кабінету?
  • Не можу згадати пароль. Що робити?
  • Не працює вхід до особистого кабінету, видає системну помилку. Як вирішити проблему?
  • Довго чекаю відповіді оператора з приводу рішення по кредиту.
  • Повідомлення про рішення по кредиту приходить в смс або по дзвінку?
  • Як поміняти номер телефону в Miloan?
  • Як зв'язатися з компанією Miloan?
  • Як подати скаргу/пропозицію в Miloan?
  • Які гарантії захищеності моїх даних?
  • Які карти приймаються?
  • Верифікація карти і для чого вона потрібна?
  • Чи можна використати карту іншої людини?
  • Чи можу я надати дані карти, що належить моїм найближчим родичам?