Кредит без дзвінків в Miloan.ua
Організація Мілоан є найкращою мікрофінансовою компанією, яка дозволяє взяти кредит без дзвінків на серйозну суму. Постійним позичальникам надається кредит онлайн без дзвінків оператора. МФО співпрацює з відповідальними клієнтами, які вчасно погасили попередню заборгованість. Незалежно від форми кредитування, кредитна діяльність сервісу Miloan відрізняється:
- оперативністю угод;
- швидкістю грошових переказів на картку банку (отримати позику без дзвінка можна в найкоротші терміни);
- цілодобовим доступом для кожного українця;
- лояльністю до кредитної історії одержувача, його платоспроможності та працевлаштування;
- відсутністю вимог і наявності поручителів;
- мінімальним пакетом необхідних документів.
Компанія гарантує клієнтам швидкість, вигоду і комфорт підписання угод.
Як отримати позику на картку без дзвінків?
Щоб отримати фінансову допомогу кредитора і позику онлайн без дзвінків, клієнту потрібно виконати наступні кроки:
- реєстрація на сайті та вхід в особистий кабінет;
- розрахунок суми позики й виплат відсотків через онлайн калькулятор;
- оформлення анкети та подача заявки;
- отримання коштів (на картку або готівкою у відділенні).
Заявка від клієнта повинна містити наступну інформацію:
- ПІБ позичальника;
- ідентифікаційний номер;
- суму позики (від 500 грн до 25 тисяч на розсуд клієнта);
- термін кредитного зобов'язання;
- імейл і телефон.
Взяти кредит на картку без дзвінка оператора можна за 5 хвилин. З повною інформацією про загальні умови кредитування, включаючи попередження про можливі наслідки, можна ознайомитись тут, з персональними – в договорі.
Кредит без дзвінків — максимальний рівень зручності
Для постійних клієнтів, які увійшли в довіру компанії, підтвердження запиту проводиться автоматично (можна оформити мікрозайм без дзвінків). Повідомлення про схвалення запиту на кредитування клієнт отримує в СМС і електронному листі. Такий спосіб укладення угоди відрізняється максимальним комфортом і зручністю, виключаючи необхідність особистої бесіди по телефону з менеджером.
Отримання кредиту без дзвінків доступно в цілодобовому режимі кожному повнолітньому громадянину, який вже користувався послугами МФО. Для клієнтів Мілоан швидкий кредит без дзвінка в Україні – це просте і комфортне вирішення фінансових проблем!
Навіщо МФО дзвонять своїм клієнтам?
У більшості МФО процедура оформлення першого кредиту не проходить без здійснення дзвінка клієнтові. На якому етапі і чому це відбувається?
- Людина залишає свій номер в заявці на кредит, заповнює анкету, підтверджує особистість і проходить верифікацію картки.
- Заявка відправляється на обробку.
- Менеджер кредитної компанії здійснює дзвінок клієнту, щоб підтвердити дані і виключити ймовірність шахрайства.
- Ситуації, при яких зловмисники намагаються оформити кредит на чуже ім'я в наш час не рідкість. Шахраї можуть використати паспортні дані, телефон, пошту своєї жертви і спробувати оформити кредит. Щоб цього не сталося, співробітники МФО передзвонюють потенційним позичальникам і уточнюють інформацію.
Як визначити, хто вам дзвонить по кредиту?
Дзвінки по кредиту можуть здійснювати не тільки МФО, але і колекторські агентства. Останні дзвонять в тому випадку, коли людина вже прострочила позику і потрапила в список проблемних позичальників. У цьому випадку МФО може передати права вимоги за кредитом колекторському агентству. Робочі позики, термін погашення яких не вийшов, колекторам не передаються.
Так як же зрозуміти, хто дзвонить по кредиту: МФО чи агентство? Ось кілька порад, які можуть допомогти.
- Обов'язково попросіть співрозмовника представитися.
- Якщо подзвонили з агентства, спробуйте дізнатися якомога більше подробиць про кредит. Запитайте, яка компанія передала права вимоги за позикою, яка точна сума заборгованості, до якого числа потрібно погасити борг, попросіть надіслати вам на пошту копії підтверджуючих документів.
- Передзвоніть своєму кредитору, щоб підтвердити або спростувати слова колекторів.
- Звідки б вам не подзвонили, з МФО чи з колекторського агентства, намагайтеся зберігати спокій, не перебивати співрозмовника, спілкуватися коректно, не підвищуючи тон.
Куди звернутися зі скаргою на дзвінки від колекторів?
В Україні з 14 липня 2021 року набрав чинності закон про захист боржників від неправомірних дій колекторів. З цього дня діяльність колекторських організацій перейшла під контроль Нацбанку. Регулятор зобов'язав всі агентства внести дані про себе в реєстр колекторських компаній.
Новий закон забороняє колекторам:
- загрожувати, шантажувати, вводити боржників в оману з приводу відсотків;
- повідомляти про борг родичам, сусідам, колегам позичальника;
- спілкуватися з боржником не представившись і не повідомивши докладної інформації про кредит;
- відмовляти в наданні підтверджуючої документації.
- використовувати функцію автоматичного дозвону.
Колекторів, які порушують вимоги закону, будуть штрафувати. Для більш серйозних випадків передбачені інші покарання: виключення з реєстру, кримінальна відповідальність, втрата права займатися колекторським бізнесом.
Поскаржитись на дії колекторів можна НБУ й Уповноваженому з прав людини. Для фіксації порушень необхідно записати кілька розмов або зберегти повідомлення.