Logo

Як відписатися від рекламних розсилок мікрофінансових компаній?

Як відписатися від рекламних розсилок мікрофінансових компаній?

Рекламні розсилки від МФО бувають дуже нав'язливими і часто дратують позичальників. Звідки кредитори беруть контакти, як відмовитися від листів з рекламою і в яких випадках розсилка буває корисною? Відповіді — прямо зараз в нашому блозі на Miloan.ua.

Як МФО отримують контакти позичальників?

"Звідки у цієї компанії взявся мій номер телефону і пошта?" — часто запитують позичальники, отримуючи чергове повідомлення з розсилки.

То де ж МФО беруть контакти користувачів? Відповідь проста: користувачі самі їх залишають під час подачі заявки на кредит і дають згоду на обробку, зберігання і використання персональних даних.

Давайте згадаємо, як проходить процедура оформлення мікрокредиту.

  1. Користувач заходить на сайт МФО, обирає суму і термін позики, натискає кнопку "Отримати гроші".
  2. Другий крок — оформлення заявки. В запропоновані поля потрібно ввести ПІБ, номер мобільного, ІПН та адресу електронної пошти.
  3. Для продовження потрібно ознайомитися з умовами Договору на обробку персональних даних та підтвердити згоду з ними. Підписка на рекламну розсилку — за бажанням.
  4. Далі потрібно заповнити анкету, підтвердити особистість і картку, дочекатися рішення по заявці і підписати кредитний договір. Відразу після цього гроші зараховуються на картку.

Договір на обробку персональних даних обов'язково потрібно читати, тому що саме там написано, як компанія буде використовувати надану вами інформацію.

А тепер про розсилку. Найчастіше галочка навпроти цього пункту ставиться автоматично. Але якщо позичальник її не знімає, значить він погоджується з тим, що компанія буде періодично надсилати йому листи і СМС з новинами і кредитними пропозиціями.

Рекламна розсилка — надсилання повідомлень одночасно великій кількості споживачів в маркетингових цілях. Крім МФО, її можуть здійснювати онлайн-магазини, банки та інші ресурси, послугами яких ви користуєтеся або користувалися в минулому. При цьому пам'ятайте, що жодна з організацій не має права передавати ваші дані третім особам. Про це, як правило, повідомляється в документі "Політика конфіденційності" (теж потрібно читати).

Чому приходить реклама від компаній, в які ви ніколи не зверталися?

Іноді буває так, що людина подає заявку не безпосередньо в МФО а через сервіс-агрегатор, який самостійно відправляє заявки в кредитні компанії. Подібна послуга може бути платною, але з нею ймовірність отримати вигідну позику зростає. Сервіс автоматично шукає кредитні пропозиції під потреби користувача, відправляє запити, в результаті чого одна або кілька компаній дають позитивні відповіді. Тоді вже позичальник сам обирає, з якою МФО йому співпрацювати.

Що стосується контактних даних, то з сайта-агрегатора вони разом із заявкою подорожують по різних компаніях. Навіть якщо кілька МФО не схвалять кредит, інформація про позичальника все одно залишиться у них в базі і в подальшому людина може отримувати рекламну розсилку від цих компаній.

Щоб не опинитися в такій ситуації, потрібно подавати заявку в конкретну компанію. Але вибір завжди за вами.

Як відписатися від рекламної розсилки?

Якщо вже так сталося і ви стали одержувачем рекламної розсилки, не переживайте. Від неї завжди можна відмовитися. Ось невелика інструкція, яка допоможе вам це зробити.

  1. Зайдіть на сайт компанії, від якої ви отримуєте рекламну розсилку. Відвідайте розділ "Контакти".
  2. Надішліть на e-mail повідомлення з текстом "Добрий день, прошу виключити мене з рекламної розсилки". Поруч вкажіть свій імейл і номер телефону.

Цих кроків буде достатньо, щоб позбутися від набридливої ​​реклами. Якщо на сайті немає адреси електронної пошти, пишіть в Мессенджер або в Вайбер. Можна скористатися формою для відправки повідомлень або онлайн-чатом.

Чому рекламна розсилка може бути корисною?

Як би дивно це не звучало, але рекламна розсилка насправді приносить позичальникові більше користі, ніж шкоди і ось чому:

  • ви завжди будете оперативно дізнаватися про нові акції та розіграші МФО;
  • компанія зможе відправляти вам персональні промокоди;
  • якщо кредитор збільшить максимальну суму позики, ви дізнаєтеся про це відразу ж;
  • компанія зможе нагадати вам про дату наступного платежу, про закінчення терміну позики/пролонгації та про інші важливі моменти.

У чому "плюс" відмови від рекламної розсилки? Тільки в тому, що ваш телефон буде мовчати. Це звільнить вас від дзвінків і СМС від кредитора.

Мілоан за те, щоб користування кредитом доставляло позичальникам тільки позитивні враження. Якщо реклама вас дратує — відмовтеся від неї за нашою інструкцією.

Публікації по темі