Як відписатися від рекламних розсилок мікрофінансових компаній?
Рекламні розсилки від МФО бувають дуже нав'язливими і часто дратують позичальників. Звідки кредитори беруть контакти, як відмовитися від листів з рекламою і в яких випадках розсилка буває корисною? Відповіді — прямо зараз в нашому блозі на Miloan.ua.
Як МФО отримують контакти позичальників?
"Звідки у цієї компанії взявся мій номер телефону і пошта?" — часто запитують позичальники, отримуючи чергове повідомлення з розсилки.
То де ж МФО беруть контакти користувачів? Відповідь проста: користувачі самі їх залишають під час подачі заявки на кредит і дають згоду на обробку, зберігання і використання персональних даних.
Давайте згадаємо, як проходить процедура оформлення мікрокредиту.
- Користувач заходить на сайт МФО, обирає суму і термін позики, натискає кнопку "Отримати гроші".
- Другий крок — оформлення заявки. В запропоновані поля потрібно ввести ПІБ, номер мобільного, ІПН та адресу електронної пошти.
- Для продовження потрібно ознайомитися з умовами Договору на обробку персональних даних та підтвердити згоду з ними. Підписка на рекламну розсилку — за бажанням.
- Далі потрібно заповнити анкету, підтвердити особистість і картку, дочекатися рішення по заявці і підписати кредитний договір. Відразу після цього гроші зараховуються на картку.
Договір на обробку персональних даних обов'язково потрібно читати, тому що саме там написано, як компанія буде використовувати надану вами інформацію.
А тепер про розсилку. Найчастіше галочка навпроти цього пункту ставиться автоматично. Але якщо позичальник її не знімає, значить він погоджується з тим, що компанія буде періодично надсилати йому листи і СМС з новинами і кредитними пропозиціями.
Рекламна розсилка — надсилання повідомлень одночасно великій кількості споживачів в маркетингових цілях. Крім МФО, її можуть здійснювати онлайн-магазини, банки та інші ресурси, послугами яких ви користуєтеся або користувалися в минулому. При цьому пам'ятайте, що жодна з організацій не має права передавати ваші дані третім особам. Про це, як правило, повідомляється в документі "Політика конфіденційності" (теж потрібно читати).
Чому приходить реклама від компаній, в які ви ніколи не зверталися?
Іноді буває так, що людина подає заявку не безпосередньо в МФО а через сервіс-агрегатор, який самостійно відправляє заявки в кредитні компанії. Подібна послуга може бути платною, але з нею ймовірність отримати вигідну позику зростає. Сервіс автоматично шукає кредитні пропозиції під потреби користувача, відправляє запити, в результаті чого одна або кілька компаній дають позитивні відповіді. Тоді вже позичальник сам обирає, з якою МФО йому співпрацювати.
Що стосується контактних даних, то з сайта-агрегатора вони разом із заявкою подорожують по різних компаніях. Навіть якщо кілька МФО не схвалять кредит, інформація про позичальника все одно залишиться у них в базі і в подальшому людина може отримувати рекламну розсилку від цих компаній.
Щоб не опинитися в такій ситуації, потрібно подавати заявку в конкретну компанію. Але вибір завжди за вами.
Як відписатися від рекламної розсилки?
Якщо вже так сталося і ви стали одержувачем рекламної розсилки, не переживайте. Від неї завжди можна відмовитися. Ось невелика інструкція, яка допоможе вам це зробити.
- Зайдіть на сайт компанії, від якої ви отримуєте рекламну розсилку. Відвідайте розділ "Контакти".
- Надішліть на e-mail повідомлення з текстом "Добрий день, прошу виключити мене з рекламної розсилки". Поруч вкажіть свій імейл і номер телефону.
Цих кроків буде достатньо, щоб позбутися від набридливої реклами. Якщо на сайті немає адреси електронної пошти, пишіть в Мессенджер або в Вайбер. Можна скористатися формою для відправки повідомлень або онлайн-чатом.
Чому рекламна розсилка може бути корисною?
Як би дивно це не звучало, але рекламна розсилка насправді приносить позичальникові більше користі, ніж шкоди і ось чому:
- ви завжди будете оперативно дізнаватися про нові акції та розіграші МФО;
- компанія зможе відправляти вам персональні промокоди;
- якщо кредитор збільшить максимальну суму позики, ви дізнаєтеся про це відразу ж;
- компанія зможе нагадати вам про дату наступного платежу, про закінчення терміну позики/пролонгації та про інші важливі моменти.
У чому "плюс" відмови від рекламної розсилки? Тільки в тому, що ваш телефон буде мовчати. Це звільнить вас від дзвінків і СМС від кредитора.
Мілоан за те, щоб користування кредитом доставляло позичальникам тільки позитивні враження. Якщо реклама вас дратує — відмовтеся від неї за нашою інструкцією.