Що таке Clubhouse: від інвайту до заробітку на новій соціальній мережі

Що таке Clubhouse: від інвайту до заробітку на новій соціальній мережі
Loader

Останнім часом всі тільки й говорять про нову соцмережу Clubhouse. Що це таке? Де взяти інвайт? Як поспілкуватися зі знаменитостями? Чи реально заробити на Клабхаус? Нас теж зацікавив новий застосунок, що за кілька тижнів став одним з найбільш завантажуваних на Apple Store. У чому секрет популярності Clubhouse і чи будуть в ньому тепер сидіти всі? Пропонуємо про це поговорити.

Clubhouse: що це таке і хто його придумав?

Clubhouse — це нова аудіо-соціальна мережа, в якій люди можуть об'єднуватися в кімнати і розмовляти на різні теми. Спілкуватися можна тільки голосом. Можливості набирати повідомлення або транслювати відео тут немає. Таким чином, ставши користувачем соцмережі, можна зайти в кімнату до свого кумира, послухати його, а потім підняти руку і поставити йому кілька запитань.

Цікаво, що з'явився Clubhouse в квітні 2020 року, але “вистрілила” соцмережа тільки в лютому 2021-го, коли до неї приєднався Ілон Маск і розповів про це в своєму мікроблозі Твіттер, де має 46 млн підписників. Те ж саме зробив засновник Facebook Марк Цукерберг. Прикладу мільярдерів послідували інші знаменитості, які привели в Клабхаус армії своїх шанувальників. Відомо, що заснували мережу випускники Стенфордського університету і колишні розробники Google Пол Девісон і Роен Сет.

Як потрапити в Clubhouse? Де взяти інвайт?

Привабливість Клабхаусу полягає ще і в тому, що потрапити в неї не так-то просто. Це закрита соцмережа, зареєструватися в якій можна тільки маючи спеціальне запрошення — "інвайт". Потрібно, щоб в Клабхаус вас хтось запросив — можливо, хтось із друзів, які там вже є. Можна також завантажити додаток, подати заявку на реєстрацію і почекати, поки її схвалить хтось із користувачів, що мають ваш номер в списку контактів. Зверніть увагу, що кількість інвайтів обмежена: одна людина може відправити максимум 2-3 запрошення, після цього їх може з'явитися ще 3 або 5.

Коли в Clubhouse почали масово заходити знаменитості, всім негайно захотілося також потрапити в цю соцмережу. В останні два тижні всі тільки і говорили про те, де взяти інвайт в Клабхаус. В результаті попит настільки перевищив пропозицію, що запрошення почали навіть продавати, причому недешево. Сьогодні купити інвайт в Клабхаус можна на наступних майданчиках:

  • Телеграм;
  • ОЛХ;
  • eBay;
  • Alibaba;
  • Avito.

Середня ціна: 250-400 гривень. При цьому деякі просять за запрошення набагато більше. Максимальна ціна, яку ми бачили в інтернеті — 800 доларів!

Не забувайте, що реєстрація в Clubhouse здійснюється за номером телефону, тому навіть якщо вам терміново потрібен інвайт в Клабхаус, не поспішайте давати свої контакти іншим людям. Серед продавців досить часто зустрічаються шахраї.

Що можна робити в Clubhouse і в чому його унікальність?

Багато людей, які зареєстровані в Клабхаусі 1-2 тижні, скаржаться, що нова соціальна мережа — це черговий пожирач часу. Відсутність запису дратує ще більше, адже виходить, що якщо ти хочеш послухати чи поспілкуватися зі своїм кумиром, то робити це потрібно в режимі реального часу!

Отже ми вже знаємо, що Clubhouse — це соціальна мережа, в якій користувачі об'єднуються в групи — кімнати. У кімнатах можуть перебувати:

  • спікер — людина, яка створює і веде бесіду;
  • слухачі — люди, які прийшли послухати розмову і прийняти в ній участь;
  • модератор — людина, яка підтримує порядок в кімнаті (може запрошувати до бесіди слухачів, які піднімають руки і "виганяти" тих, хто порушує правила).

Унікальність Клабхаусу полягає в тому, що відомі люди, до яких в звичайному житті дуже складно дотягнутися, знаходяться близько — їх можна почути наживо, можна про щось у них запитати. Це більш справжня і більш щира соцмережа, в порівнянні з Instagram і YouTube, де всі пости сплановані, відредаговані, фотографії та відео оброблені зі спецефектами. У Клабхаусі все відбувається більш імпровізовано, душевно, без зайвого "офіціозу". Слухач сам може змінювати напрямок розмови, ставлячи питання в прямому ефірі.

Багато сьогодні запитують: "Як поспілкуватися з Ілоном Маском в Клабхаусі?" Про те, як мільярдер з'явився в мережі сьогодні переказують багато ЗМІ та інтернет-блогерів. Виявляється, що він просто увірвався в одну з кімнат соцмережі і почав вести бесіду з простими людьми. А пізніше 13 лютого мільярдер запросив президента Росії Володимира Путіна поспілкуватися з ним в Clubhouse. Про це він відкрито написав в своєму Twitter, причому на двох мовах. Якщо у вас є бажання поставити кілька запитань Маску, шукайте інвайт в Клабхаус, заходьте в кімнату мільярдера і піднімайте руку. Є велика ймовірність, що модератори дадуть вам слово.

До речі, додаток працює у фоновому режимі. Це означає, що можна зайти в якусь кімнату, заблокувати екран телефону, покласти його в кишеню, підключити навушники і слухати розмови. В цей час ви можете займатися домашніми справами, бути на пробіжці або в машині.

Поки що додаток працює тільки на iOS-пристроях, але на початку березня розробники планують вийти також і на Android.

Як заробити на Clubhouse?

Сьогодні в новій соцмережі зареєстровано понад 3 млн осіб. З кожним днем ​​кількість користувачів зростає в геометричній прогресії. Популярність Clubhouse говорить про те, що з його допомогою можна заробляти і навіть дуже непогано.

Як здійснюється монетизація через Клабхаус і хто може отримати реальний дохід за допомогою голосового контенту? Ми готові поділитися з вами одним способом, який на 100% працює.

Отже, якщо ви вже зареєструвалися, але ще не знаєте як заробити на Клабхаус — для початку зверніть увагу на шапку профілю! Соціальна мережа надає можливість розповісти про себе (текст до 500 символів), розмістити фото і залишити посилання на свій аккаунт в Інстаграм. Якщо ви викладач іноземної мови, інтернет-дизайнер, кухар, фітнес-тренер або просто людина, яка добре розбираєтеся в якій-небудь області — ви зможете отримувати додатковий дохід у новій соцмережі. Що для цього потрібно робити?

  1. Бути активним користувачем Клабхаусу, регулярно створювати кімнати і спілкуватися з аудиторією.
  2. Пропонувати користувачам цікавий контент, розповідати про свої послуги і їх важливість, піднімати теми, в яких ви вважаєте себе експертом.
  3. Нарощувати лояльність аудиторії, відверто і чесно відповідати на питання.

Якщо ви будете активним блогером, слухачі і підписники в Клабхаус будуть переходити в Інстаграм за посиланням в профілі і купувати ваші послуги чи товари.

Голосові чат-кімнати — це новий тренд і нові можливості. Якщо вам цікавий такий формат спілкування, ви хочете ближче познайомитися зі своїми кумирами — шукайте інвайт і приєднуйтесь до Clubhouse. При цьому будьте готові, що після проведення декількох годин в новій соцмережі голоси у вашій голові будуть звучати ще довго:)

Автор: Компанія “Miloan”
18.02.2021
views
10276  переглядів
shares
2