Топ-5 ніш для успішного бізнесу в Instagram

Топ-5 ніш для успішного бізнесу в Instagram
Loader

Інстаграм — це не тільки соціальна мережа, в якій можна ділитися фотографіями і повідомленнями. Це цілий спектр можливостей, які можна використовувати для заробітку і ведення бізнесу. Але чому у одних все виходить: збільшується кількість підписників, зростають продажі, а у інших — тягнеться дуже повільно? Не дивлячись на великі вкладення — клієнтів мало, доходи — мізерні або ж їх взагалі немає?

У Інстраграм дуже багато залежить від правильного вибору ніші і способів просування. Якщо ви хочете запустити онлайн-бізнес, це потрібно враховувати.

5 топових ніш для Instagram-бізнесу

Отже, що продавати в Інстраграм в 2021 році? Ми зібрали для вас список трендових ніш, які 100% зацікавлять публіку і принесуть дохід.

Сучасний одяг

Інстаграм — це візуальна соцмережа, користувачі якої люблять красиві речі. Створення інтернет-магазину одягу — це практично безпрограшний варіант. Асортимент можна розбавляти порадами, наприклад про те, як одягатися стильно і недорого, як доглядати за речами, як правильно зберігати взуття і т.д.

Ідеально, якщо ви будете час від часу комбінувати одяг, який продаєте, показувати як він виглядає на вулиці. Тоді, можливо, користувач захоче купити не один світшот, а цілий лук.

Косметика

Виглядати красиво хочеться всім. Косметика — це маст-хев практично для кожної дівчини після товарів першої необхідності. У Інстаграмі вона дуже добре продається. У список трендів 2021 року увійшли:

  • силіконові пензлики для макіяжу та силіконові килимки для їх чищення;
  • еко-спонжі;
  • корейські шампуні, а також гелі, креми, патчі;
  • маски для обличчя з фольги;
  • дзеркала з підсвічуванням;
  • гребінці з незвичайним дизайном.

Б'юті-товари будуть краще продаватися за наявності відеооглядів. Покажіть підписникам, яке враження справляє маска, як робити антицелюлітний масаж з маслом, наскільки зручні у використанні еко-спонжі і силіконові пензлики. Побачивши на прикладах, як ваші товари здатні легко вирішувати нагальні проблеми, підписниці з більшою ймовірністю захочуть їх придбати.

Аксесуари

Оригінальні, а головне зручні сумки і рюкзаки, красива біжутерія, аксесуари для волосся — це все користується величезним попитом. Якщо зробите професійні фотосесії і покажете все в яскравому світлі, покупці не змусять себе чекати. Головне — продемонструйте, як аксесуари виглядають в реальному житті, наскільки вони практичні і як вдало доповнюють образи. Вибирайте прикраси, які варті уваги, шукайте унікальні вироби незвичайної форми, робіть ставку на широкий асортимент і якість — тоді продажі зростатимуть.

Дитячі товари

Жінка в декреті не завжди може знайти час для походу в магазин. Їй простіше і швидше купити іграшку або парочку осінніх штанців для свого малюка онлайн. А ще саме мами в декреті найчастіше роблять імпульсивні покупки. Тому що, ну як можна спокійно перегорнути пост з такими ніжними сукенками і костюмчиками і не купити їх ...

Серед іграшок в 2021 році користуються попитом інтерактиви та розвивалки: іграшки, які виконують команди, імітують реальні звуки і дії, ходять і розмовляють.

Інфопродукти

Саморозвиток — це тренд нашого часу. Щоб змінити професію, вивчити нову іноземну мову, зовсім не обов'язково вчитися п'ять років в університеті. Достатньо купити онлайн-курси і знайти 1-2 години в день для навчання.

Це досить вдала ідея для ведення бізнесу. У Інстаграмі дуже зручно продавати онлайн-марафони для схуднення, курси іноземних мов, курси по SMM, онлайн-маркетингу, таргетингу, блогінгу та іншим сучасним онлайн-професіями. Можна запропонувати публіці власні курси (якщо у вас є достатній рівень знань в якій-небудь області) або курси інших фахівців, наприклад створивши онлайн-школу.

Інфобізнес вимагає серйозних тимчасових, інтелектуальних і фінансових вкладень, але якщо все вийде, дохід перекриє всі витрати.

Способи просування бізнесу в Інстаграм

Вибір правильних способів просування — це ще один крок до успішного розвитку бізнесу в Інстаграм. Що добре працює і продає на сьогоднішній день? У нас є для вас кілька варіантів:

  1. Реклама у блогерів. Суть полягає в тому, що магазин відправляє блогеру безкоштовно свій товар, а він про нього розповідає своїм підписникам. Головне, щоб аудиторія блогера збігалася з вашою. До речі, для цього зовсім не обов'язково звертатися до блогерів-мільйонників. Можна вибрати дівчину, яка, наприклад, перемогла в популярному телешоу і тільки починає розвивати свій блог.
  2. Розіграші, акції, знижки. Можна проводити заходи з роздачею призів. Можна робити "акції місяця", наприклад: "При замовленні двох масок для обличчя — сироватка для вій в подарунок" і т.д. Просіть передплатників позначати в коментарях своїх друзів і даруєте їм за це знижки. Це допоможе збільшити аудиторію.
  3. Хештеги. Це безкоштовний спосіб просування, але працює він тільки тоді, коли використовується правильно. Хештеги повинні бути цільовими, наприклад під постом зі шкіряною сумкою, краще написати #сумканатуральнашкіра, #шкірянасумкаукраїна, а не #мода #краса і т. д.
  4. Візуальний вигляд профілю. Перед запуском бізнесу в Інстаграмі радимо вивчити рекомендації з оформлення шапки профілю, постів, сторіс. Пам'ятайте, що покупці люблять конкретику, простоту, естетичність і зручність.
  5. Таргетована реклама. Це професійний спосіб просування акаунтів. Суть полягає в тому, що ви створюєте "портрет своєї цільової аудиторії", а система автоматично шукає таких користувачів і показує їм ваше рекламне оголошення. Це не безкоштовно. Таргетинг краще використовувати, коли у вас вже укомплектований профіль, є досить товару і ви чітко знаєте категорії користувачів, які могли б стати вашими клієнтами. Якщо знань недостатньо, але є бюджет на рекламу, можна звернутися за допомогою до фахівців.

Інстаграм — це величезна машина продажів, яка незабаром зможе скласти велику конкуренцію інтернет-магазинам. І не потрібно думати, що всі ніші вже зайняті. Шукайте унікальні продукти для продажу, використовуйте креативний підхід до подачі контенту, робіть яскраві фото, життєві відеоогляди, розбавляйте все це захоплюючими текстами і не забувайте про просування — тоді точно все вийде!

Автор: Компанія “Miloan”
28.09.2021
views
9933  переглядів
shares
6