Топ-5 ніш для успішного бізнесу в Instagram
Інстаграм — це не тільки соціальна мережа, в якій можна ділитися фотографіями і повідомленнями. Це цілий спектр можливостей, які можна використовувати для заробітку і ведення бізнесу. Але чому у одних все виходить: збільшується кількість підписників, зростають продажі, а у інших — тягнеться дуже повільно? Не дивлячись на великі вкладення — клієнтів мало, доходи — мізерні або ж їх взагалі немає?
У Інстраграм дуже багато залежить від правильного вибору ніші і способів просування. Якщо ви хочете запустити онлайн-бізнес, це потрібно враховувати.
5 топових ніш для Instagram-бізнесу
Отже, що продавати в Інстраграм в 2021 році? Ми зібрали для вас список трендових ніш, які 100% зацікавлять публіку і принесуть дохід.
Сучасний одяг
Інстаграм — це візуальна соцмережа, користувачі якої люблять красиві речі. Створення інтернет-магазину одягу — це практично безпрограшний варіант. Асортимент можна розбавляти порадами, наприклад про те, як одягатися стильно і недорого, як доглядати за речами, як правильно зберігати взуття і т.д.
Ідеально, якщо ви будете час від часу комбінувати одяг, який продаєте, показувати як він виглядає на вулиці. Тоді, можливо, користувач захоче купити не один світшот, а цілий лук.
Косметика
Виглядати красиво хочеться всім. Косметика — це маст-хев практично для кожної дівчини після товарів першої необхідності. У Інстаграмі вона дуже добре продається. У список трендів 2021 року увійшли:
- силіконові пензлики для макіяжу та силіконові килимки для їх чищення;
- еко-спонжі;
- корейські шампуні, а також гелі, креми, патчі;
- маски для обличчя з фольги;
- дзеркала з підсвічуванням;
- гребінці з незвичайним дизайном.
Б'юті-товари будуть краще продаватися за наявності відеооглядів. Покажіть підписникам, яке враження справляє маска, як робити антицелюлітний масаж з маслом, наскільки зручні у використанні еко-спонжі і силіконові пензлики. Побачивши на прикладах, як ваші товари здатні легко вирішувати нагальні проблеми, підписниці з більшою ймовірністю захочуть їх придбати.
Аксесуари
Оригінальні, а головне зручні сумки і рюкзаки, красива біжутерія, аксесуари для волосся — це все користується величезним попитом. Якщо зробите професійні фотосесії і покажете все в яскравому світлі, покупці не змусять себе чекати. Головне — продемонструйте, як аксесуари виглядають в реальному житті, наскільки вони практичні і як вдало доповнюють образи. Вибирайте прикраси, які варті уваги, шукайте унікальні вироби незвичайної форми, робіть ставку на широкий асортимент і якість — тоді продажі зростатимуть.
Дитячі товари
Жінка в декреті не завжди може знайти час для походу в магазин. Їй простіше і швидше купити іграшку або парочку осінніх штанців для свого малюка онлайн. А ще саме мами в декреті найчастіше роблять імпульсивні покупки. Тому що, ну як можна спокійно перегорнути пост з такими ніжними сукенками і костюмчиками і не купити їх ...
Серед іграшок в 2021 році користуються попитом інтерактиви та розвивалки: іграшки, які виконують команди, імітують реальні звуки і дії, ходять і розмовляють.
Інфопродукти
Саморозвиток — це тренд нашого часу. Щоб змінити професію, вивчити нову іноземну мову, зовсім не обов'язково вчитися п'ять років в університеті. Достатньо купити онлайн-курси і знайти 1-2 години в день для навчання.
Це досить вдала ідея для ведення бізнесу. У Інстаграмі дуже зручно продавати онлайн-марафони для схуднення, курси іноземних мов, курси по SMM, онлайн-маркетингу, таргетингу, блогінгу та іншим сучасним онлайн-професіями. Можна запропонувати публіці власні курси (якщо у вас є достатній рівень знань в якій-небудь області) або курси інших фахівців, наприклад створивши онлайн-школу.
Інфобізнес вимагає серйозних тимчасових, інтелектуальних і фінансових вкладень, але якщо все вийде, дохід перекриє всі витрати.
Способи просування бізнесу в Інстаграм
Вибір правильних способів просування — це ще один крок до успішного розвитку бізнесу в Інстаграм. Що добре працює і продає на сьогоднішній день? У нас є для вас кілька варіантів:
- Реклама у блогерів. Суть полягає в тому, що магазин відправляє блогеру безкоштовно свій товар, а він про нього розповідає своїм підписникам. Головне, щоб аудиторія блогера збігалася з вашою. До речі, для цього зовсім не обов'язково звертатися до блогерів-мільйонників. Можна вибрати дівчину, яка, наприклад, перемогла в популярному телешоу і тільки починає розвивати свій блог.
- Розіграші, акції, знижки. Можна проводити заходи з роздачею призів. Можна робити "акції місяця", наприклад: "При замовленні двох масок для обличчя — сироватка для вій в подарунок" і т.д. Просіть передплатників позначати в коментарях своїх друзів і даруєте їм за це знижки. Це допоможе збільшити аудиторію.
- Хештеги. Це безкоштовний спосіб просування, але працює він тільки тоді, коли використовується правильно. Хештеги повинні бути цільовими, наприклад під постом зі шкіряною сумкою, краще написати #сумканатуральнашкіра, #шкірянасумкаукраїна, а не #мода #краса і т. д.
- Візуальний вигляд профілю. Перед запуском бізнесу в Інстаграмі радимо вивчити рекомендації з оформлення шапки профілю, постів, сторіс. Пам'ятайте, що покупці люблять конкретику, простоту, естетичність і зручність.
- Таргетована реклама. Це професійний спосіб просування акаунтів. Суть полягає в тому, що ви створюєте "портрет своєї цільової аудиторії", а система автоматично шукає таких користувачів і показує їм ваше рекламне оголошення. Це не безкоштовно. Таргетинг краще використовувати, коли у вас вже укомплектований профіль, є досить товару і ви чітко знаєте категорії користувачів, які могли б стати вашими клієнтами. Якщо знань недостатньо, але є бюджет на рекламу, можна звернутися за допомогою до фахівців.
Інстаграм — це величезна машина продажів, яка незабаром зможе скласти велику конкуренцію інтернет-магазинам. І не потрібно думати, що всі ніші вже зайняті. Шукайте унікальні продукти для продажу, використовуйте креативний підхід до подачі контенту, робіть яскраві фото, життєві відеоогляди, розбавляйте все це захоплюючими текстами і не забувайте про просування — тоді точно все вийде!