Автор: Компанія “Miloan”
01.12.2021
views
418  переглядів
shares
0

Захист даних у мережі: новий розділ спецпроекту Мілоан

Захист даних у мережі: новий розділ спецпроекту Мілоан
Loader

"Все, що ви повинні знати про кредити" — це спецпроект "Мілоан" про фінансову грамотність. Він створений для громадян, які хочуть знати більше про свої права та обов'язки під час користування фінансовими послугами. Нещодавно ми доповнили свій проект ще одним розділом, який називається “Наша турбота про ваші дані в мережі”. Що нового можна дізнатися? Чим нові статті можуть бути корисними для вас? Давайте заглянемо на iknowcredit.com.ua та разом у всьому розберемося.

Захист даних користувачів у мережі — поговоримо про безпеку

“Наша турбота про ваші дані в мережі” – це перш за все розділ про безпеку.

Напевно, реєструючись на сайтах фінансових компаній, ви замислювалися про те, як будуть використовуватися ваші дані та хто матиме до них доступ.

"Найвідоміші шахрайські схеми з банківськими картками"

Це перша стаття нового розділу. У ній розповідається про те, як убезпечити свої дані та реквізити банківської картки від шахраїв. Описуються три ходові схеми, які можуть використовувати зловмисники для викрадення коштів своїх жертв.

Аферисти прикидаються співробітниками банку, телефонують своїм жертвам та запитують паролі до карток, CVV-коди, номери рахунків. Цю інформацію зловмисники використовують для зняття грошей.
Шахраї пропонують заміну номера або підключення “вигідної” мобільної послуги, після чого отримують доступ до сім-карти. Результат – ваш номер вам більше не належить. Шахраї отримують доступ до інтернет-банкінгу, намагаються знімати гроші без карток в банкоматах, подають заявки на онлайн-кредити тощо.
Зловмисники повідомляють потенційній жертві про грошовий виграш або нарахування бонусів та дають адресу сайту, де можна здійснити покупки. На цьому сайті для реєстрації потрібно ввести особисті дані чи повні реквізити рахунку — здогадуєтеся для чого?

У статті “Наша турбота про ваші дані в мережі” розкривається суть афер, розповідається про їхні наслідки. Також є поради для бажаючих захистити свої дані і кошти від дій інтернет-шахраїв.

"5 способів збільшити шанси на отримання позики"

У статті розповідається, що МФО перевіряють кожного позичальника із використанням системи скорингу. Це об'єктивна оцінка платоспроможності клієнта, заснована на математичних розрахунках, статистиці, інформації про позичальника за весь період користування фінансовими послугами. Після перевірки МФО може ухвалити позитивне або негативне рішення. Трапляються випадки, коли клієнту схвалюють меншу суму, ніж та, що зазначена у заявці. Скоринг дозволяє компанії переконатися, що кредит бере людина, яка зможе його повернути. Для МФО важлива кредитна історія та репутація позичальників, незважаючи на те, що вони лояльніше ставляться до клієнтів, ніж банки.

Також ви дізнаєтесь про хитрощі, які дозволяють підвищити шанси на отримання кредиту:

  • використання лише своїх документів та банківської картки при подачі заявки;
  • правильно заповнена анкета;
  • ідентифікація з BankID НБУ;
  • підтвердження за допомогою фото у реальному часі;
  • звернення в кілька компаній одночасно.

“Щоб отримати онлайн-позику, достатньо бути чесним та відповідальним клієнтом”, — наголошується у статті.

"Що робити, якщо втомився від СМС та дзвінків кредитних компаній?"

Стаття відповідає на запитання користувачів:

  • звідки МФО беруть номера телефонів та адресу електронної пошти;
  • чому позичальники отримують СМС та листи від кредиторів;
  • як відмовитися від поштової розсилки та у яких випадках вона може бути корисною.

Зверніть увагу на те, що під час подання заявки на мікропозику кредитор завжди запитує дозвіл на зберігання, обробку та використання персональних даних.

Рекламна розсилка також здійснюється після попередньої згоди користувача. Якщо ви отримуєте листи від МФО, у якої ніколи не брали кредит, швидше за все ви подавали заявку до кількох компаній через спеціальний сервіс. В результаті МФО отримали ваші дані та дозвіл на розсилку. Щоб відмовитися від нав'язливих листів, потрібно надіслати електронного листа кредитору з проханням виключити ваші контакти з бази розсилки.

Прочитавши статтю ви також дізнаєтесь, що в деяких випадках повідомлення від МФО можуть бути дуже корисними. У них компанії час від часу надсилають позичальникам промокоди, новини, інформацію про нові акції та розіграші.

Безпека даних у мережі — це те, що потрібно завжди пам'ятати при споживанні онлайн-послуг. Рекомендуємо вам звертатися за кредитами до перевірених компаній з позитивною репутацією та досвідом роботи на ринку. Завжди перед поданням заявки перевіряйте наявність у компаній документів: свідоцтва про реєстрацію, ліцензію, приклад кредитного договору. Це допоможе вберегти ваші дані та гроші від дій онлайн-шахраїв та компаній, які працюють нечесно.

Обіцяємо регулярно доповнювати свій спецпроект цікавими та корисними статтями. У розділах "Все, що ви повинні знати про кредити" розміщена повна інформація про сам процес оформлення позики, права та обов'язки позичальників, а також опубліковані практичні поради на актуальні теми: розпорядження особистим бюджетом та підвищення фінансової грамотності.

А ви вже бачили наш спецпроект на iknowcredit.com.ua?