Logo

Скільки заробляють на YouTube в 2020

Скільки заробляють на YouTube в 2020

5 мільярдів — саме стільки відео переглядають користувачі Ютубу за рік. Середньостатистична людина проводить тут близько 40 хвилин свого часу "за один раз" щодня. Минулого року, популярність перегляду YouTube зросла ще на 39%. А аудиторія відеохостингу надає максимальний зворотний зв'язок: не шкодує коментарів та лайків.

YouTube-блогери знають, як отримати вигоду з такої статистики. Особистий канал для них — джерело прибутку №1. Заробіток в Ютубі може принести $1000, $2000, $1000 та навіть більше. Верхньої планки немає. А для найбільш популярних зарубіжних блогерів прибуток становить мільйони доларів на рік. Давайте ж дізнаємося, як та скільки заробляють на Ютубі. І чи можна монетизувати свій канал самостійно.

Як працює монетизація на YouTube

Більшість користувачів Ютуб не заробляють гроші: вони тут заради розваг та гарного проведення часу. А може, їм просто нецікаво. Але монетизація — це не так складно, як здається на перший погляд. Узагальнено, заробіток на Ютубі 2020 можливий завдяки публікації відеороликів та взаємодії з ними глядачів. Цікавий контент — дорівнює лояльність підписників. Лояльність глядачів — більше годин перегляду та взаємодій. Чим краща ваша статистика — тим вищими є шанси отримати пристойні гроші.

Але пам'ятайте: якою б привабливою не здавалася монетизація каналу на Ютубі, не поспішайте кидати основну роботу та ставати відеоблогером. Все відбувається не так швидко, як хотілося б.

Правила монетизації регулярно змінюються. Ті відео, які без проблем проходили модерацію в 2015-2018-му, тепер не принесуть прибутку. Або будуть просто заблоковані для відеохостингом. Але про все — по порядку.

Нижче ми зібрали 3 основних способи заробітку на YouTube: без накруток та суттєвих вкладень.

Заробіток через партнерську програму

Наявність програми партнерства — перевага Ютубу над іншими, не менш популярними соцмережами. Суть партнерки — заробіток на показах реклами Google AdSense та/або підписки "Ютуб Преміум", якщо ваш глядач її придбав. Реклама відображається згідно з власними алгоритмами соцмережі. Також рекламодавці можуть самостійно налаштовувати таргетинг для своїх товарів/послуг. А ваш канал може ввійти до переліку тих, на яких така реклама буде відображатися.

Крім прямої партнерської програми Ютуб, існує партнерка багатоканальна (MCN). Багатоканальна мережа об'єднує декілька Ютуб-каналів. Представники мережі допомагають блогеру працювати з глядачами, планувати зйомки, заробляти на контенті та вести справи з партнерами.

Зверніть увагу: з 2017 року, ви не можете стати учасником багатоканальної партнерської програми, не маючи аккаунта в Google AdSense. Тепер кожен канал-учасник має бути схваленим до монетизації YouTube.

Актуальні правила партнерства з Ютубом 2020 досить прості:

  • 1000+ підписників на каналі;
  • 4000+ годин перегляду вашого контенту за останній рік;
  • Кількість переглядів тепер не враховується. Так соцмережа бореться зі штучною накруткою даного показника.

А тепер поговоримо про відміну прямий партнерської програми Ютуб та багатоканальної партнерки. Основна різниця — в частині доходу від реклами, яку отримує блогер. За прямою партнеркою YouTube ви отримуєте 55% оплати рекламодавців, заробіток на Ютуб каналі за багатоканальною партнерською програмою — від 25 до 25%. Але це не означає, що пряма партнерська програма буде оптимальною для всіх.

На противагу досить великій комісії, багатоканальні партнерські мережі пропонують:

  • додаткові інструменти просування;
  • технічну підтримку;
  • спрощений вивід коштів.

Тому багатоканальна партнерка добре підходить для блогерів-початківців з порівняно невеликою аудиторією. Це чудова стартова можливість для монетизації. До того ж, за допомогою багатоканальної партнерської програми ви можете сконцентруватися безпосередньо на контенті, не відволікаючись на різноманітні юридичні моменти.

Скільки можна заробити на прямій та багатоканальній партнерці YouTube? Можлива сума вашого доходу залежить від:
кількості рекламних показів — показ зараховується, якщо підписник подивився рекламний ролик до кінця або хоча б

  • перші 30 секунд;
  • формату та вартості рекламного оголошення;
  • георозташування ваших глядачів — саме тому, багато блогерів орієнтуються на закордонну аудиторію (з США, Європи);
    годин перегляду, охоплення відео;
  • тематики відеоролика та його якості.

Ознайомитися з точними показниками вашого доходу можна в особистому акаунті Google AdSense або в особистому кабінеті партнерської програми. А спрогнозувати рівень доходу з урахуванням актуальних показників вашого каналу — в YouTube Analytics, WhatStat і SocialBlade (це безкоштовно). Дізнавайтеся таку статистику регулярно, щоб коригувати свою діяльність відповідним чином.

Дохід за перші місяці в партнерській програмі рідко перевищує 100-200 $. До речі, 100 доларів — це мінімальний поріг для виведення коштів з Ютуб. Якщо ви будете розвивати канал, заробіток пропорційно ростиме: до пристойних цифр в 300, 400, 500$.

Як підключається монетизація роликів на YouTube? Після завантаження відеоконтенту зайдіть в розділ "Менеджер відео" та клікніть поруч з потрібним роликом "Змінити" або "$" поруч з ним, на вкладці "Монетизація". А потім — виберіть формати рекламних оголошень, які будуть показані в ролику, й натисніть "Зберегти".

Як вивести гроші, отримані від партнерства з YouTube? Щоб отримати свій заробіток, вам необхідно відкрити валютний рахунок в банку. Заповніть свої платіжні реквізити в особистому кабінеті, а також обов'язково підтвердіть свою електронну пошту (на неї вам надійде відповідний лист).

Пряма співпраця з відомими брендами

Робота з брендами і прямими рекламодавцями приносить набагато вищий дохід, ніж партнерка YouTube. При цьому обидва способи можна комбінувати, нарощуючи прибуток.

Якщо у вас — понад 500 тисяч підписників, хороша статистика показів та суттєві охоплення, то рекламодавці й представники брендів будуть самостійно зв'язуватися вами. Співпраця відбувається за офіційним договором: на півроку, рік або більше. Можливі формати:

  • демонстрація рекламного товару в своїх відео (пряма реклама);
  • розміщення реферальних посилань на каналі;
  • огляди та піар-розсилки.

Вами можуть зацікавитися бренди, сфера діяльності яких відповідає тематиці ваших відео. Наприклад, косметичні компанії часто співпрацюють з б'юті-блогерами: надсилають товари на огляд, пропонують знижки для підписників, а на більш серйозних етапах співпраці — участь в оффлайн заходах за певну плату.

Порада: будьте обережними з прямою рекламою на власному Ютуб-каналі. Глядачі не люблять, коли їм аж надто нав'язливо намагаються щось "продати". Дозуйте контент: не потрібно, щоб товар бренду, з яким ви співпрацюєте, з'являвся в кожному ролику.

Де шукати співпрацю з брендами? Якщо вам не надходять вхідні пропозиції, можете скористатися послугами рекламних бірж. Підключаючи свій канал до таких сервісів, ви відкриваєте доступ до розширеної статистики, на підставі якої потенційний замовник вибирає ваш або інший канал. Біржі беруть комісію: 10-15% від суми угоди.

Перевага рекламних бірж YouTube — мінімізація ризиків:

  • із замовника обов'язково стягується передоплата;
  • біржа затримує гроші у себе до повного виконання зобов'язань;
  • ви отримуєте обіцяну суму відразу ж після розміщення реклами.

Робота з біржами — нормальний варіант для блогерів-початківців. Але в процесі розвитку каналу краще вибирати пряму співпрацю з брендами на вигідних для вас умовах. Це — можливість заробити більш суттєві суми та підвищити власну репутацію.

Якщо ж вас цікавить не лише реклама, але й повноцінна співпраця з брендом, рекомендуємо звертатися в компанії, які вас цікавлять, напряму. Якщо бренд шукає амбасадорів, вам із задоволенням нададуть відповідь.

Донати на стрімах

Збирати донати під час прямих трансляцій дозволяє функція SuperChat. "Суперчат" дає можливість вашим глядачам задонатити (перерахувати) грошові кошти під час стріму. Навіщо це глядачеві? Все просто: донат дозволяє закріпити його коментар вище за інші. А значить — ви швидше помітите та відреагуєте.

Функція SuperChat є на всіх каналах з підключеною монетизацією. Розмір комісії за виведення донатів може відрізнятися, залежно від багатьох факторів. Тому дізнатися точний відсоток можна лише через власні звіти YouTube Analytics і AdSense. Поріг виведення — 100$.

Скільки можна заробити на донатах? Все залежить від кількості підписників та ніші, в якій ви проводите прямі трансляції. Найбільше заробляють стримери відеоігор (йдеться про тисячні заробітках у валюті).

Пам'ятайте про те, що донати рідко стають основним джерелом доходу з Ютуб. Як правило, вони комбінуються з іншими методами: офіційною партнеркою, розміщенням реклами або співпрацею з брендами.

Підсумуємо

В YouTube багато блогерів. Дуже багато. Але це не означає, що заробляти тут більше не можна: навіть у 2020 році не пізно створити власний канал та монетизувати його. В пріоритеті — якісний контент, помірна кількість реклами, постійні взаємодії з аудиторією.

А щоб отримувати заробіток з Ютуб, не ризикуючи потрапити в бан, запам'ятайте прості правила:

  • заборонений контент про наркотичні речовини, алкоголь, а також на неоднозначні теми (релігійні та расові дискусії краще не чіпати). Також не рекомендується використовувати в відео велику кількість нецензурної лексики;
  • записи ризикових та небезпечних дій не можна монетизувати. Як і жорстокий контент: кадри травм, насильства;
  • контент, який принижує, а також провокаційний та еротичний матеріал буде заблоковано;
  • забудьте про плагіат — не варто копіювати інших блогерів. Якщо плагіат буде не надто вже явним, то відеохостинг вас не заблокує. Але ось глядачі навряд чи скажуть "спасибі".

Незалежно від обраної схеми монетизації, на YouTube діє найважливіше правило: спочатку — якісний контент, слідом — лояльність аудиторії, й лише потім — заробіток, реклама, співпраця з брендами.

Публікації по темі