Як знайти підхід до будь-якої людини?

Як знайти підхід до будь-якої людини?
Loader

Напевно кожен з нас помічав, що на різних людей ми реагуємо по-іншому. Деякі індивідууми можуть дратувати, а інші — викликати прихильність до себе та піднімати настрій. Проте сучасній дорослій людині доводиться регулярно стикатися з різними особистостями, кожна з яких наділена відмінними рисами характеру і звичками.

Як знайти підхід до будь-якої людини та зробити спілкування комфортним — розглянемо в деталях.

Психологічні методи

Фахівці виділяють кілька ключових елементів комунікації:

  • спостережливість;
  • вміння слухати;
  • погляд;
  • міміка і жести.

На початку спілкування з незнайомцем ми перш за все обмінюємося поглядами. І від того, яким буде зоровий контакт, багато в чому залежить перше враження один про одного. Тому завжди контролюйте власний погляд, коли ви спілкуєтеся з ким-небудь. Не відводьте його в сторону, оскільки може з'явитися враження, що ви щось приховуєте або недоговорюєте.

Важливо поводитись природньо та відкрито, однак не варто демонструвати надмірну розкутість. Це може відштовхнути від вас співрозмовника та залишити неоднозначне враження.

Обов'язково уточніть, як можна звернутися до незнайомця, і представтеся самі.

Намагайтеся говорити з легкою та природною посмішкою, щоб створити сприятливу атмосферу в спілкуванні.

Не намагайтеся сконцентрувати всю увагу на собі. Проявляйте інтерес до того, що говорять вам. Щира увага — головний помічник у процесі здобуття прихильності інших людей.

Чого не варто робити під час спілкування?

Найчастіше ми нехтуємо деталями, що стосуються комунікацій, та не приділяємо їм належної уваги. Схрещені на грудях руки, зімкнуті в замок пальці, надмірна активність кінцівок можуть справити негативне враження про вас.

Також не варто підходити до співрозмовника занадто близько, брати його за руки або плескати по плечу. Подібні тактильні контакти можуть бути сприйняті як фамільярність і вторгнення в особистий простір.

Не слід ніколи обговорювати з малознайомими людьми наступні теми:

  • минулі відносини;
  • власні риси характеру та звички;
  • чужі секрети і плітки.

Все це може негативно позначитися на вашій репутації і залишити після бесіди неприємний післясмак.

Як здобути прихильність будь-якої людини?

Для того, щоб оптимально комунікувати з різними людьми, в першу чергу слід визначити особливості типів особистості.

Психологи виділяють чотири типи людського темпераменту:

  • холерик;
  • сангвінік;
  • меланхолік;
  • флегматик.

Найлегше знайти спільну мову з сангвініком. Ці люди енергійні та завжди позитивно налаштовані. Вони прагнуть всім сподобатися і викликати інтерес у навколишніх. Тому домогтися сприятливого налаштування сангвініка можна, проявляючи помірну цікавість до його персони, а також щирим відношенням.

Флегматичні люди відрізняються повільністю, емоційної скупістю і часто заниженою самооцінкою. Щоб знайти підхід до даного типу особистості, навчіться інтуїтивно розпізнавати його почуття і постарайтеся коректно розвіяти сумніви в здібностях такої людини.

Меланхоліки — натури з тонкою душевною організацією. Вони часто скаржаться на життя й обставини, надають перевагу самотності, а також вельми примхливі. Якщо вам потрібно вибудувати оптимальний рівень спілкування з меланхоліком, налаштуйтеся на те, що вам доведеться його вислухати. Не скупіться на компліменти і щедро даруйте увагу. Це підбадьорить вразливу особистість та викличе позитивні емоції.

Найбільш складно знайти підхід до холериків. Ці імпульсивні люди не терплять фальші, критики та дуже рідко стримують свої емоції. З ними найчастіше у багатьох виникають суперечки і розбіжності. У спілкуванні з даними індивідуумами слід завжди приводити чіткі аргументи, а в кінці бесіди обов'язково подякувати за конструктивний діалог. До речі, холерики обожнюють компліменти та завжди більш прихильні до співрозмовників, які їх роблять.

Знайти підхід до будь-якої особистості непросто, проте можливо. Використовуйте перераховані вище поради, і нехай спілкування з кожною людиною приносить вам лише задоволення!

Автор: Компанія “Miloan”
30.04.2019
views
8816  переглядів
shares
0