Вигідні акції: як зрозуміти, що вас не обманюють?
Всім сучасним людям властиве бажання здійснювати покупки. Багато хто ще з більшою охотою розлучається з грошима, коли бачить рекламу про привабливі знижки й розпродажі. Однак варто враховувати, що не завжди вартість, зазначена на цінниках, по-справжньому вигідна.
У даній статті ми розглянемо, як визначити, чи не обманює вас продавець приємним словом «акція».
Промоушн за допомогою акцій
З недавнього часу популярним методом залучення покупців стали промокоди, флаєри та різні купони. Так компанії привертають до себе увагу, й отримують не тільки задоволених клієнтів, але ще і безкоштовну рекламу від них.
Існують 3 види акційних сертифікатів:
- пропонують знижку на 40%, 50%, 80% і т.д .;
- надають товар або послугу з оплатою тільки за сертифікат та/або доставку;
- дозволяють отримати замовлення безкоштовно.
Зазвичай такі акції проводяться в салонах краси, туристичних компаніях, приватних медичних центрах, піцеріях, кафе, які тільки починають роботу.
Сумлінні підприємці намагаються підтримувати репутацію на належному рівні та надають по-справжньому якісні товари й послуги за прийнятними цінами. Однак так відбувається далеко не завжди.
Нерідко бувають випадки, коли вартість подальшого придбання у таких організаціях збільшується на 200-300%.
Або ж заявлена якість за пільговою ціною не відповідає дійсності. Якщо магазин планує довгострокову роботу, то подібні методи для нього неприпустимі.
Як показує досвід, невдоволений покупець поширює інформацію в своєму оточенні в 5 разів швидше, ніж задоволений.
Варіанти обману
Розуміючи психологію поведінки населення, продавці та маркетологи іноді використовують методи збільшення обсягів продажів, вводячи при цьому людей в оману.
Розраховуючи на вигідну покупку, замість неї людина отримує:
- підробку оригіналу;
- товар з вичерпаним терміном дії;
- зниження вартості тільки на другу одиницю;
- ціни вище, ніж у інших продавців.
Тому нерідко бувають випадки, коли, сплативши продукт або послугу, люди страждають від шахрайських планів продавців.
Міфічні пропозиції
Замість того, щоб створити компанію та найняти професіоналів, спритні підприємці-початківці іноді спочатку подають оголошення про надання своїх послуг.
І лише після отримання кількох заявок від потенційних клієнтів вони в терміновому порядку починають підбирати персонал, причому не завжди кваліфікований. А страждають від цього люди, охочі заощадити.
Завищені ціни
Напевно ви помічали оголошення про максимальні знижки. Складно утриматися від розпродажу з дисконтом в 80%. Проте варто враховувати, що власники бізнесу тільки в крайньому випадку готові віддати товар нижче собівартості.
Обман може полягати в тому, що продавець вказує початкову ціну в 2-3 рази вище фактичної.
Підроблені товари
Цей метод широко використовується в Мережі. Клієнту складно відрізнити оригінальний виріб від його аналога по зображенню та навіть відео. Тому він може опам’ятатися тільки після отримання посилки або ж зовсім виявитися в незручній ситуації, замовивши подарунок близькій людині.
Дрібний шрифт
Дуже часто на рекламних листівках та банерах присутня уточнююча інформація, написана настільки маленькими буквами, що навіть зі 100% -вим зором її неможливо помітити, не кажучи вже про те, щоб прочитати.
Тільки перед оформленням замовлення або вже здійснюючи оплату, покупець може дізнатися про додаткові умови акції.
Правила безпеки
Щоб не потрапити в руки недобросовісних продавців, достатньо виконувати прості дії, які дозволять зберегти гроші та купувати товари вигідно:
- дізнаватися ціни на необхідні речі до початку розпродажу;
- вивчити інформацію про те, скільки років існує компанія;
- ознайомитися з відгуками в Інтернеті та в колі знайомих;
- прочитати всі умови, включаючи дрібний шрифт внизу або збоку флаєра/купона;
- питати значення всіх незрозумілих слів у організатора;
- порівнювати ціни в інших магазинах;
- звертати увагу на термін придатності продукту;
- враховувати можливість прийняття участі в акції в зазначені дати;
- уточнювати особливості оформлення повернення.
Таким чином, уважно вивчаючи інформацію та проявляючи ощадливість до власних коштів, ви зможете уникнути уявних акцій та маркетингових хитрощів.
Бажаємо вам тільки приємних покупок зі справжньою вигодою та економією!