Як відрізнити справжні знижки від маркетингових ходів?

Як відрізнити справжні знижки від маркетингових ходів?
loading

У світі бізнесу стоїть величезна конкуренція. Залучити нового клієнта – головне завдання кожного реалізатора, які заради цієї мети готові на все. Для приманки аудиторії використовуються різноманітні типи маркетингового впливу:

  • знижки і акційні пропозиції;
  • гра на психології покупця;
  • створення авторитету підприємцем.

Нейромаркетинг – наука з вивчення купівельної психології. Приходячи в магазин, ми думаємо, що потрапляємо в звичайну точку, де можна придбати все що потрібно. Насправді не все так просто.

У торговому центрі ми потрапляємо в пастку, де нас просто змушують купити щось. Все це робиться приховано і завуальовано, тільки досвідчена людина може встояти під маркетинговим напором. Раніше ми піднімали теми про хитрощі маркетингового впливу і ролі списку покупок в боротьбі з необґрунтованою витратою грошей. Тепер поговоримо про акції та знижки, які так часто застосовуються реалізаторами. Як навчитися розбиратися в цій справі і купувати товари дійсно вигідно?

Що потрібно для визначення маркетингової хитрості

У боротьбі з маркетологами нам знадобляться такі елементи:

  • інформація;
  • вміння користуватися інформацією;
  • уважність;
  • економічність.

Щоб визначити вигідність вартості товару, потрібно добре розбиратися в цінах. Статистика стверджує, сьогодні практично 70% українців добре орієнтуються в ціновій політиці. Цей показник особливо зріс в останні роки. Фінансове становище багатьох громадян дуже сумно, тому єдиний вихід – економити.

Інформація є головною зброєю покупця. Людину, яка знає минулу ціну товару, складно обдурити і провести. Завдяки інтернету, отримати такі відомості простіше простого. Заходимо на сайт реалізатора і контролюємо: що, коли і за скільки. У мережі можна відвідати багато точок продажу і порівняти ціни від різних реалізаторів. Залишилося тільки правильно скористатися інформацією:

  • оцінити якість товару;
  • потрібність речі;
  • причину низької вартості.

Взаємозв'язок між дешевими речами і поганою якістю є практично в 50% випадків. Отримавши інформацію про знижкових пропозиції, зверніть увагу на стан товару. Перш ніж скористатися відомостями, дайте відповідь: "чи вартий товар цих, хоч і мінімальних, грошей чи ні?".

Економічність і уважність також дуже знадобляться. Головне правило економії – купувати тільки потрібні речі. Ніколи не беріть товар за привабливою зниженою ціною, якщо він вам особливо не потрібен. Уважність змусить визначити причину продажу. Іноді сезонні товари продаються перед святами зі зниженою ціною. Наприклад, реалізатори ялинок напередодні Нового року скидають ціни, щоб товар не залишився, адже 1 січня попит впаде до нуля. Це реальна знижка, ми розуміємо в чому її суть. Коли в магазині брендова річ без причини продається в половину дешевше – привід задуматися. Не буває такого, що модний одяг "просто так" подешевшав. Уважність, спостережливість, інформаційне озброєння, адекватна оцінка вартості – головні умови вигідного придбання товару!

Типи знижок: каверзи і висновки

Реалізація залеженного продукту

Ці акції спостерігаються частіше під кінець року, коли реалізаторам потрібно продати залишки. З розпродажу можна дешевше купити телефон, техніку, навіть автомобіль. Товар втрачає актуальність і дешевшає. Якщо в цей момент не купити його, то через пару місяців можна купити ще дешевше.

Помилкові знижки

Подібні акційні пропозиції практикуються хитрими реалізаторами круглий рік: коли не прийдеш, завжди знайдеться щось за зниженою вартістю. Продавець ставить завищену ціну, потім демонстративно її закреслює і червоним пише нову. Висновок: порівнюйте вартість і стежте за цінами в інтернеті.

Продаж простроченого товару

Даний тип частіше зустрічається в продуктових магазинах. Якщо масло ніхто не купить сьогодні, завтра його викинуть. Тут потрібно визначитися, що важливіше – здоров'я чи економія. Хоча харчування простроченими продуктами може призвести до отруєння, зекономити точно не вийде.

Покупки оптом або товар в подарунок

Купуємо дві пари кімнатних тапочок – треті йдуть в подарунок. Питання "Навіщо три пари капців одного розміру типу і кольору?" Це лише приклад, таким чином впарюють багато: каструлі, фарбу для волосся, светри та інше. Висновок: потрібно думати головою і купувати тільки те, що точно потрібно. Магазини практикують такі програми для збільшення обороту і отримання вигоди. Для покупця раціональність придбання під питанням!

Знижка на єдиний екземпляр

Реалізатор намагається позбутися від залишившихсь речей, щоб звільнити місце для інших товарів. Наприклад, ви володарка 37 розміру взуття, який зустрічається дуже рідко. Продавець, у якого залишилася пара туфель цього розміру, ризикує взагалі її не продати. Він робить покупцеві вигідну пропозицію, продаючи за ціною виробника. Підступу тут абсолютно ніякого.

Закриття торгової точки

Розпродажі в зв'язку з закриттям магазину також вигідні покупцеві. Реалізатор просто звільняє місце і намагається швидко позбутися від товару, продаючи за низькою ціною. Тут тільки два нюанси враховуйте: переконайтеся в ціні (що вона дійсно знижена) і купуйте тільки те, що дійсно потрібно.

Як бачимо, бувають різними знижки та акції. Не втрачайте голову і ретельно вивчайте пропозицію, перш ніж нею скористатися. В такому випадку ви ніколи не потрапите в пастку навіть найкращого маркетолога!

Автор: Компанія “Miloan”
21.01.2019
views
2771  переглядів
shares
0

Завантажуйте наш застосунок та слідкуйте за знижками!

Скануйте QR код для завантаження

Завантажуйте наш застосунок та слідкуйте за знижками!

Завантажити